تعدادی از دانش آموزان دختر مدارس شهرستان تبریز ظهر امروز به علت مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.
کد خبر: ۱۰۹۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰ 04 March 2023

به گزارش تابناک تبریز، دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: این دانش آموزان مربوط به مقاطع یک مدرسه ابتدایی و ۲ دبیرستان دخترانه در مناطق تبریز، باسمنج و ستارداداشی هستند.

۴۹ دانش آموز تبریزی در پی مسمومیت تحت نظر پزشکی قرار گرفتند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به گزارش مسمویت تعدادی از دانش آموزان تبریزی گفت: با توجه به گزارش های رسیده به اورژانس مبنی بر ادعای وجود مسمومیت دانش آموزان، بلافاصله همکاران فوریت های پزشکی در مدارس حضور یافتند.

 بهمن نقی پور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به مداخلات صورت گرفته توسط اورژانس خوشبختانه اقدامات سرپایی انجام شده و تعداد ۴۹ دانش آموزان برای اطمینان خاطر خانواده ها و بررسی های بیشتر به مراکز درمانی اعزام شدند و تحت مراقبت قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه در سه مدرسه سطح شهر تبریز اتفاق افتاده است گفت: اقدامات اولیه توسط اورژانس انجام شده است و خوشبختانه وضعیت پایدار و تحت کنترل کادر درمان قرار دارد.

نقی پور خواستار حفظ آرامش خانواده های دانش آموزان شد و افزود: وضعیت دانش آموزان مطلوب بوده و جای نگرانی نیست و شهروندان محترم و رسانه ها برای دریافت خبرهای تکمیلی می توانند از طریق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار