همزمان با عید نوروز و در آستانه عید نوروز ۲ هزار بسته البسه و کفش کودکان با همت خیریه امام حسن مجتبی (ع) و هیئت عزاداران فاطمه زهرا (س) تبریز بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۱۰۹۵۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵ 05 March 2023

به گزارش تابناک تبریز، در آیین توزیع این بسته ها که در آستان امامزاده سید ابراهیم (ع) و با حضور آیت الله محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار شد جمعی از خیرین، علما و معتمدین حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقه در آذربایجان شرقی در این مراسم اظهار کرد: انجام این حرکت ارزشمند از محل مقدسی چون آستان امامزاده گان بسیار ارزشمند بوده و در تبدیل آن ها به قطب های فرهنگی که مورد انتظار رهبر معظم انقلاب نیز می باشد تاثیرگذار است.

امام جمعه تبریز با اشاره به نقش محوری رضا رحمانی در شکل گیری این حرکت خیرخواهانه، افزود: اقدام مستمر این هیئت عزاداری و آستان امامزاده سید ابراهیم (ع) در توزیع اقلام مختلف معیشتی در طول سال پررنگ و در رفع مشکلات بخشی از نیازمندان اثرگذار است که استمرار آن همت خیرین را می طلبد.

در پایان این مراسم توزیع دو هزار بسته البسه و کفش کودکان به ارزش حدود ۲۰ میلیارد ریال در بین خانواده های نیازمند آغاز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :