سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز با اشاره به اجرای طرح استقبال از نوروز، گفت: بازسازی و نصب ۱۰۵ نماد و هفت سین نوروزی در سطح این شهر آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۹۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱ 11 March 2023

به گزارش تابناک تبریز، سیامک آسیایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در ۱۵ نقطه شهر نماد هفت سین نصب، ۶۰ نماد نوروزی بازسازی و ۳۰ نماد نوروزی جدید اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: نمادهای نصب شده در پارک مینیاتور تبریز نیز مورد بازسازی و بهسازی قرار می‌گیرد و مسجد صاحب‌الامر و عمارت ساعت نیز تا پایان سال نورپردازی می‌شود.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز گفت: تفرجگاه ائل گلی تبریز نیز به عنوان یکی از مراکز گردشگری مهم این شهر برای استقبال از نوروز و گردشگران آماده شده است و برگزاری جشن‌های نوروزی و مراسم افطاری در این تفرجگاه انجام خواهد شد.

آسیایی، با بیان اینکه تا آغاز سال نو، در ۱۱۰ نقطه شهر فواره‌ها و آب‌نماها دوباره راه اندازی می‌شود، ادامه داد: نورپردازی و چراغانی معابر سطح شهر از دیگر اقدامات این سازمان برای استقبال از نوروز است.

وی با اشاره به اینکه طرح استقبال از بهار از ابتدای اسفند با شعار «تبریز، بهشت ماندگار» با کاشت ۹ میلیون بوته گل در سطح شهر آغاز شده است، یادآور شد: این اقدام در مناطق مختلف تبریز تا پایان سال ادامه می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار