امام جمعه تبریز با بیان اینکه کشورهای منطقه حوزه قفقاز باید مراقب در سیاست تنش‌آفرین صهیونیستی باشند، گفت: این کشورها نباید اجازه دهند تا اختیارشان دست صهیونیست‌ها بیفتد.
کد خبر: ۱۰۹۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۴ 25 March 2023

وی با بیان اینکه قطعا با راهیان نور معارف دوران با شکوه‌ دفاع مقدس انتقال می‌شود، گفت: بیش از ۱۴ هزار نفر از اقشار مختلف استان به منطقه عملیاتی جنوب اعزام شدند که نشان از اشتیاق مردم به فرهنگ شهدا می‌باشد. 

 فروپاشی رژیم صهیونیستی توسط اندیشکده‌های رژیم صهیونیستی 

خطیب جمعه تبریز در ادامه به انتقال بحران جدید صهیونیست به منطقه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر شاهد انتشار گزارش یکی از اندیشکده‌های رژیم صهیونیستی مبنی بر فروپاشی رژیم صهیونیستی بودیم در حالی که اگر تا دیروز این حرف ادعای جبهه مقاومت بود، دیگر  امروز در بنگاه‌های فکری و اندیشکده‌ای صهیونیستی در مورد آن سخن زده می‌شود. 

رژیم صهیونیستی برای خروج از بن بست به ایجاد تنش در سایر نقاط دل بسته‌اند

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: برخی مقامات اسرائیل از نابودی رژیم صهیونیستی حرف زده بودند این در حالی است که رژیم صهیونیستی همیشه تبحر در انتقال بحران از خود به سایر نقاط دارد و حال نیز همواره آنها برای خروج از بن بست به ایجاد تنش در سایر نقاط امید بسته‌اند. 

امام جمعه تبریز با بیان اینکه کشورهای منطقه در حوزه قفقاز باید مراقب در سیاست تنش‌آفرین صهیونیستی باشند، افزود: کشورهای حوزه قفقاز نباید اجازه دهند تا اختیارشان دست صهیونیست‌ها بیفتد. 

 سیاست جمهوری اسلامی ایران تثبیت صلح در منطقه است

وی با تاکید بر اینکه سیاست جمهوری اسلامی ایران تثبیت صلح در منطقه است، افزود: جمهوری اسلامی ایران زنجیره‌ای از اقدامات دیپلماسی و روابط بین‌المللی را شروع کرده است که این خلاف خواست غرب و صهیونیست‌هاست و قطعا ‌نظام جمهوری اسلامی ایران روابط خود با کشورهای همسایه و قاره آسیا را محکم‌تر و پایدارتر خواهد کرد.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :