مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی از اقامت ۲۹۱ هزار و ۶۵۱ نفر در مراکز اقامتی رسمی استان تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: با توجه به اینکه اقامت در استان علاوه بر مراکز اقامتی رسمی در مراکز غیررسمی اعم از خانه مسافر، دیدار اقوام و آشنایان به میزان یک میلیون و ۲۲۷ هزار و ۵۶۷نفر انجام پذیرفته، از این‌رو مجموع اقامت اسکان در استان طی ایام مذکور بالغ بر یک میلیون و ۵۱۹ هزار و ۲۱۸ نفر است.
کد خبر: ۱۰۹۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷ 01 April 2023

به گزارش تابناک تبریز، احمد حمزه‌زاده بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران  از اقامت ۲۹۱ هزار و ۶۵۱ نفر در مراکز اقامتی رسمی استان تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ خبر داد و اظهار کرد: طی دور دوم سفرهای نوروزی نیز شاهد رشد اقامت در مراکز اقامتی رسمی و غیررسمی استان هستیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: میزان اقامت گردشگران نوروزی در مراکز اقامتی رسمی تا ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ با ۷۲ درصد میانگین اشغال، بالغ بر ۲۹۱ هزار و ۶۵۱ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۱ درصد افزایش همراه است.

او افزود: مراکز اقامتی رسمی استان شامل هتل، هتل آپارتمان، واحدهای بوم‌گردی، مهمانپذیرها همچنین مراکز اقامتی آموزش و پرورش است که طی این ایام به پذیرش گردشگران نوروزی با کیفیت بالا به ارائه خدمات می‌پردازند.

حمزه‌زاده گفت: با توجه به اینکه اقامت در استان علاوه بر مراکز اقامتی رسمی در مراکز غیررسمی اعم از خانه مسافر، دیدار اقوام و آشنایان به میزان یک میلیون و ۲۲۷ هزار و ۵۶۷نفر انجام پذیرفته، از این‌رو مجموع اقامت اسکان در استان طی ایام مذکور بالغ بر یک میلیون و ۵۱۹ هزار و ۲۱۸ نفر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :