رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: کارشناسان این مجموعه در سال گذشته حدود ۱۴۰ هزار ماموریت انجام داد.
کد خبر: ۱۰۹۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸ 04 April 2023

به گزارش تابناک تبریز، اصغر جعفری روحی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران اورژانس ۱۱۵ آذربایجان شرقی از مجموع ماموریت های یاد شده، حدود ۸۰ هزار و ۶۰۰ ماموریت را در کلانشهر تبریز و بقیه را در سایر شهرستان های استان به انجام رساندند.
وی اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۵۱ هزار و ۲۵۷ ماموریت انجام یافته غیرتصادفی و ۲۸ هزار و ۴۶۰ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی در سطح استان به ثبت رسیده است.
جعفری روحی با بیان اینکه در این مدت ۳۲ هزار و ۶۲۴ مصدوم و بیمار در محل حادثه درمان شدند، افزود: در طول سال گذشته ۲۹ هزار و ۳۲۵ غیرتصادفی و تعداد سه هزار و ۲۹۹ نفر مصدوم تصادفی به مراکز درمانی و بیمارستانی استان منتقل شدند.
وی ادامه داد: در گروه بیماران غیر تصادفی که از خدمات اورژانس بهره مند شدند نیز به ترتیب بیماران قلبی با تعداد پنج هزار و ۹ مورد، تنفسی سه هزار و ۶۸۲ مورد، سقوط از بلندی دو هزار و ۵۷۰ مورد و انواع مسمومیت‌ها سه هزار ۸۵۰ مورد بوده است.
رئیس اورژانس آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه پارسال این مجموعه یکهزار ۳۰۵ مورد استقرار در مکان ها، میادین و مناسبت های خاص را به انجام رسانده است، گفت: در این مدت فوت ۲۸۸ نفر در محل تصادفات رانندگی توسط اورژانس ۱۱۵ به تائید رسیده است.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار