امام جمعه مراغه ایران نسبت به توطئه صهیونیست‌ها از خاک آذربایجان هشدار داد و گفت: با وجود جنایت صهیونیست‌ها سران برخی کشورهای اسلامی منطقه از جمله جمهوری آذربایجان با آنها همراه هستند.
کد خبر: ۱۰۹۹۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳ 08 April 2023

به گزارش تابناک آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: مردم ایران اسلامی جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین را محکوم می‌کنند.

وی گفت: صهیونیست‌ها با حمایت غربی سرزمین‌های مسلمانان را در فلسطین اشغال کرده‌اند و در منطقه غرب آسیا قلدری می‌کنند.

خطیب جمعه مراغه با محکوم کردن جنایت‌های اخیر صهیونیست‌ها در بیت‌المقدس افزود: موشک‌های جبهه مقاومت جواب کوبنده به اشغالگران است.

پورمحمدی گفت: امروز جبهه مقاومت با قیام امام خمینی (ره) به برکت انقلاب اسلامی و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب مقتدرانه در برابر صهیونیست‌ها ایستاده است.

وی تصریح کرد: دشمنی غرب و صهیونیست‌ها با ایران اسلامی، سوریه، عراق و کشورهای منطقه به خاطر حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

پورمحمدی، نسبت به توطئه صهیونیست‌ها از خاک آذربایجان هشدار داد و  گفت: با وجود جنایت صهیونیست‌ها  سران برخی کشورهای اسلامی منطقه از جمله جمهوری آذربایجان با آنها همراه هستند.

وی یادآور شد: در آخرین روزهای ماه رمضان خود را برای استفاده شب‌های قدر، شب زنده‌داری‌ها راز و نیازها بیشتر ماه آماده کنید.

پورمحمدی گفت: نهج‌البلاغه، خطبه‌ها و رهنمودهای حضرت علی (ع) در ایام شهادت آن حضرت بهترین دستور برای موفقیت در زندگی و رسیدن به سعادت است.

وی در ادامه از دولتمران خواست برای مسکن جوانان و محرومان برنامه‌ریزی اساسی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :