رئیس مرکز آموزشی و درمانی رازی تبریز با اشاره به مشکلات این مرکز، گفت: مراکز درمانی سلامت روان این کلانشهر نیازمند مشارکت سرمایه داران و سرمایه گذاران است
کد خبر: ۱۰۹۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ 08 April 2023

به گزارش تابناک تبریز، دکتر علی اصغرزاده روز شنبه در دیدار با رییس اتاق بازرگانی تبریز، افزود: درصدد هستیم با تلاش های مسئولین و همکاران مرکز و نیز با جلب مشارکت و حمایت های سازمان های مرتبط به خصوص بخش خصوصی مشکلات بیماران بستری در بیمارستان رازی و مرکز نگهداری بیماران جذامی باباباغی را رفع کنیم.

وی افزود: ساکنان آسایشگاه باباباغی چون سال ها با بیماری پوستی خود دست و پنجه نرم کرده اند، از داشتن مهارت های خاص شغلی بی بهره هستند و بدون داشتن حرفه ای خاص زندگی خود را سپری می کنند که در این زمینه به شدت به همکاری و مساعدت خیرین و کارفرمایان نیاز داریم.

اصغرزاده ضمن قدردانی از بابت کمک‌های اتاق بازرگانی تبریز در سال گذشته به بیمارستان رازی و آسایشگاه باباباغی، یادآور شد: کمک‌های اتاق تبریز در سال گذشته موجب شد که بسیاری از مشکلات این مجموعه‌ ها حل شود و ۲ بخش جدید نیز در حال افتتاح است.

رییس اتاق بازرگانی تبریز نیز در این دیدار با اعلام آمادگی برای همکاری با مرکز درمانی رازی و باباباغی، ابراز امیداری کرد در آینده شاهد همکاری های بیشتر با بیمارستان رازی و مجتمع درمانی باباباغی در جهت رفع مشکلات این بیماران باشیم.

یونس ژائله اظهار کرد: اتاق بازرگانی تبریز همواره به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند بوده و صنعتگران و بازرگانان همواره در سنگر حمایت از بخش‌های بهداشت و درمان پیشرو بوده‌اند
.
وی ادامه داد: تاجران و بازرگانان تبریز و آذربایجان همواره در کارهای خیر پیشرو بوده و هستند و سعی داریم با ایجاد مرکز همیاری اجتماعی این کمک‌ها را تداوم بخشیده و شکلی منظم تر به آن ببخشیم.

ژائله با بیان اینکه بخش خصوصی همواره سعی کرده به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کند، اظهار کرد: اتاق تبریز در دوره جدید کاری خود به طور جدی و سازمان یافته این مسایل را پیگیری خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :