شهردار تبریز: اساسا فردی انتقادی هستم و هیچگاه از عملکردم راضی نبوده ام و از انتقاد تمام رسانه ها استقبال میکنم.
کد خبر: ۱۱۰۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳ 17 April 2023

به گزارش تابناک تبریز، یعقوب هوشیار در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: دوستانی که بنده را می‌شناسند میدانند که بنده به انتقاد علاقه مندم و هیچ وقت از عملکرد خود راضی نمیشوم و بنظرم شان مردم تبریز بسیار بالاتر از خدماتیست که ما ارائه میدهیم و بنده از همین انتقادات بعد یکسال به عنوان شهردار تبریز استقبال کرده ام و حتی یک شکایت هم نکرده و تا پایان دوره فعالیتم نیز نخواهم کرد علی رغم بی لطفی هایی که بعضا می شود.

وی ادامه داد: این را هم عرض کنم که بنده تا زمانی در این سمت هستم به هیچ وجه گله ای ندارم.

شهردار تبریز تاکید کرد: بنده همیشه در مورد رسانه سخنی دارم و آن هم این است که در اتمسفر برخی حوزه ها قرار نگرفته ایم و طبیعتا اظهار نظر مان نیز ناقص است و چون بنده بر این دلیل واقف هستم ناراحت نیز نیستم اما بعضا افکار عمومی اینطور نیست و باید در جامعه امید آفرینی کنیم.

وی همچنین بیان کرد: ما با هیچ رسانه ای قراردادی نداریم و به هیچ رسانه نیز شخص بنده نگفته ام که خبری را بزند یا نزند و از شما میخواهم از ما انتقاد کنید.

هوشیار خاطرنشان کرد: در بحث آگهی مناقصات آخرین بار که پیگیر بودم، از طریق اداره ارشاد اتفاق می افتد و برای ما رسانه ها هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

وی افزود: اینکه ما برویم رسانه ای را مدیریت کنیم، این توهین به خود رسانه است و در رسالت خود رسانه نیز این است که خبر را دقیق به مردم برسانند حتی اگر به میل شهردار خوش نیاید و از این مسئله هیچ گله ای نداریم.

شهردار تبریز همچنین افزود: خواهش می‌کنم در مورد موضوعات حیثیتی مجموعه یا افراد کامل شرایط را بدانید چراکه وقتی موضوع ناقص باشد؛ من شهردار باید توضیح دهم که واقعا آن قدر فرصت نیست که به مسائل شخصی ورود کنیم و ما موظف ایم به موضوعات کلان پاسخ دهیم.

همچنین شهردار تبریز در رابطه با انتخابات مجلس و پیشنهادات ملی گفت:
اوایل مهرماه سال قبل، پیشنهادات ویژه‌ای از دولت محترم داشتم. پیشنهادات شغلی به هر مسئولی، امری طبیعی است ولی معتقدم وقتی مسئولیتی در کسوت شهرداری، پذیرفته‌ام باید به نحو احسن به مردم شهرم خدمت کنم.
صراحتا اعلام می‌کنم که هیچ برنامه‌ای برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس ندارم.
اعلام رسمی این خبر، کار ما را در ادامه خدمت به مردم، راحت‌تر می‌کند چرا که پرسش از تمایلم برای کاندیداتوری در مجلس، مانعی برای تسریع در تحقق برنامه‌ها و انجام کارهای مختلف در شهر است.
ای کاش تمامی مسئولانی که برنامه‌ای برای کاندیداتوری در مجلس دارند، تکلیف خود را هرچه سریع‌تر مشخص کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :