نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت:از اقدامات نیروی انتظامی برای برخورد با کشف حجاب و مظاهر بی حجابی تقدیر و تشکر کرده و از آن حمایت می کنیم.
کد خبر: ۱۱۰۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 19 April 2023

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا میرتاج الدینی در نشست علنی امروز (یکشنبه 27 فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: عفاف و حجاب در جامعه اسلامی یکی از دغدغه های اصلی مردم عزیز و دین مدار ما می باشد.

وی افزود: حجاب یک حکم الهی و شرعی و یک الزام قانونی در جامعه ما است. دشمن که در مصاف انقلاب اسلامی در جبهه های مختلف جز شکست و زبونی چیزی به دست نیاورده است، می خواهد در جنگ اقتصادی و در جنگ نرم و فرهنگی به اهداف شوم خود نائل آید، غافل از آنکه با حضور رهبر فرزانه و حکیم انقلاب و مردم بیدار و مومن و بصیر و همیشه در صحنه کشورمان در این حوزه نیز، تیرشان به سنگ خواهد خورد، از مردم عزیز خاصه از خواهران و بانوان با کرامت کشورمان انتظار داریم در این عرصه نیز دشمن را مایوس نماید.

میرتاج الدینی تصریح کرد: خواهر مسلمانم، خواهر هموطنم؛ حفظ و رعایت عفاف و حجاب به صلاح خود، خانواده و جامعه مان است، امروز در جامعه ما ، قانون حجاب حتی مورد احترام اقلیت های مذهبی هم می باشد. ما در این عرصه از اقدامات نیروی انتظامی برای برخورد با کشف حجاب و مظاهر بی حجابی در کنار همه اقدامات نیروی انتظامی از جمله مقابله با سارقان و مفسدان و برقراری امنیت در کشور تقدیر و تشکر کرده و از نیروی انتظامی حمایت می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار