مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌شرقی گفت: ۶ هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی در اختیار اداره کل منابع طبیعی استان به اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی برای اجرای طرح ملی مسکن تغییر نمایندگی داده شده است.
کد خبر: ۱۱۰۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳ 22 April 2023

به گزارش تابناک تبریز، سیروس داوودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، عملکرد اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی در حوزه قانون جهش تولید مسکن را تشریح کرد و اظهار کرد: در راستای اجرای ماده ۹ قانون جهش تولید مسکن، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با بررسی اراضی ملی و دولتی واقع در محدوده و حریم روستاها و شهرها از تاریخ تصویب قانون مزبور، ۶ هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی را به اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی برای اجرای طرح ملی مسکن تغییر نمایندگی داده است.

وی افزود: مابقی زمین‌ها و اراضی ملی و دولتی در اختیار منابع طبیعی واقع در محدوده شهرهای استان نیز در حال احصا و طی روند قانونی تغییر نمایندگی به اداره کل راه و شهرسازی قرار دارد. 

داودی ادامه داد: همچنین در اجرای ماده ۴ قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن در سال ۱۴۰۱ برای اجرای طرح‌های هادی ۱۷ روستای استان با درخواست مدیریت بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی، ۱۶۲ هکتار از اراضی ملی و دولتی به این بنیاد واگذار شده است. 

وی بر تعهد اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی بر اجرای کامل تعهدات خود در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن تاکید کرد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :