نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: اهر از صنایع و زیرساخت‌های توسعه‌ای محروم مانده است.
کد خبر: ۱۱۰۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱ 24 April 2023

به گزارش تابناک تبزیز، احمد محرم‌زاده اظهار کرد: از زمانی که مردم اهر و هریس اعتماد کرده و بنده را به‌عنوان منتخب راهی مجلس کرده‌اند، به منظور ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان بیکار اهری؛ مانع‌زدایی و فعال‌سازی معادن راکد شهرستان اهر را به‌طور مستمر پیگیری کرده‌ایم. حتی در یکی از روستاها اهالی تصمیم به تعطیلی معدن گرفته بودند که با ورود دادستان اهر، اختلافات اهالی روستا رفع و از تعطیلی معدن جلوگیری شد با این ‌حال راضی به تضییع به حق و حقوق اهالی روستاها نیستیم و انتظار داریم معادن با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و پرداخت حقوق مردم طبق قانون اقدام کنند.

وی ادامه داد: شهرستان اهر هم از داشتن صنایع و زیرساخت‌ها محروم بوده و هم مظلوم واقع شده است، متأسفانه این شهرستان از هر حیث دچار محرومیت بوده و از نظر تولید توسط واحدهای تولیدی و صنعتی مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که مردم اهر هیچ‌گاه مخالف توسعه زیرساخت‌های تولید و اشتغال نیستند، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه از فعالیت‌های معدنی در راستای تولید و اشتغال حمایت می‌کنیم، از اداره صمت نیز می‌خواهیم حق و حقوق مردم از معادن را پیگیری کند. این‌طور نباشد که حقوق مردم از معادن پایمال شود.

محرم‌زاده تصریح کرد: از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی خواسته‌ام تا نسبت به فعال‌سازی معادن راکد شهرستان اهر برنامه‌ریزی دقیق و پیگیری مستمر داشته باشند. تا ضمن اینکه فعال‌سازی معادن برای جوانان فرصت شغلی ایجاد کرده و در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد نقش ایفا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار