فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری سه سارق حرفه‌ای خودرو، محتویات و لوازم و تجهیزات داخل خودرو با ۳۳ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸ 30 April 2023

به گزارش خبرنگار تابناک از مراغه، توحید فارسی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی چند فقره سرقت خودرو و  قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

 وی افزود: با تلاش بی‌وقفه شبانه‌روزی و تحقیقات فنی کارآگاهان پلیس آگاهی سرانجام سه سارق حرفه‌ای را در این خصوص شناسایی و با هماهنگی لازم متهمین را دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقرّ انتظامی دلالت دادند.

  این مقام انتظامی اضافه کرد: متهمین در بازجویی‌های فنی به عمل آمده با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده تاکنون به ۳۳ فقره سرقت خودرو و محتویات و لوازم داخل خودرو با همکاری ۵ نفر مالخر اعتراف کردند که ضمن دستگیری مالخران طی چندین عملیات جداگانه از مخفیگاه سارقین و مالخران یک دستگاه خودرو سرقتی پراید به همراه بیش از ۱۰۰ قلم وسایل مسروقه لوازم و تجهیزات خودرو کشف که متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

  فارسی با بیان اینکه ارزش اقلام مسروقه بیش از ۵ میلیارد ریال می‌باشد؛ در پایان به همشهریان توصیه کرد: به هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود، توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک نموده و در جهت پیشگیری از سرقت، خودرو خود را به تجهیزات ایمنی لازم از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود و از گذاشتن هرگونه وسایل قیمتی از قبیل تلفن همراه، اسناد و مدارک، شناسنامه، وجه نقد و... بر روی صندلی خودرو خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار