نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: دستگاه‌های متولی در هر حوزه وظیفه دارند تا مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی را پیگیری و عملی کنند.
کد خبر: ۱۱۰۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳ 30 April 2023

به گزارش تابناک تبریز، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز امروز در یکصد و هفتمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: خروجی جلسات شورای فرهنگ عمومی به شکل مصوبات بررسی شده و در هر جلسه مصوبات جلسات قبلی پیگیری می‌شود و راجع به اقدامات انجام شده گفت‌وگو انجام می‌شود و این جدیت باید ادامه یافته و دستگاه‌های متولی در هر حوزه وظیفه دارند تا مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی را عملی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین با تاکید به اهمیت و جایگاه شورای فرهنگ عمومی در سیاستگذاری فرهنگی استان گفت: اجرای مصوبات این شورا نباید بر زمین بماند و کارگروه‌های شورا باید با پویایی و جدیت بیش از پیش زمینه طرح مسائل مرتبط با فرهنگ عمومی و راهکارهای آن را ارائه دهند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مهم مقام عظمای ولایت در دیدار ۲۹ بهمن مردم تبریز افزود:  مقام معظم رهبری مطالب ارزشمندی را در مورد نقش تبریز و آذربایجان در دوران انقلاب اسلامی به ویژه قیام ۲۹ بهمن ادا فرمودند و بیانات ارزشمند ایشان در این راستا باید مورد توجه ویژه اهالی فرهنگ و همچنین نهادهای متولی فرهنگ قرار بگیرد.

وی ادامه داد: تشکیل بنیاد ۲۹ بهمن می‌تواند ضمن فراهم کردن زمینه برای پژوهشگران انقلاب و تحلیل و پژوهش در مورد محورهای مختلف سخنان مقام معظم رهبری، این موقعیت را نیز ایجاد کند تا کتابی با این محوریت برای سال بعد آماده کنیم.

امام جمعه تبریز خواستار توجه بیش از پیش به فضاسازی شهری با موضوعات فرهنگی روز توسط نهادهای متولی در استان شد.

 آل‌هاشم در این نشست با اشاره به مناسبتهای این هفته،‌روز شوراها،‌روز کارگر و روز معلم را به فعالان این عرصه‌ها تبریک گفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار