دانشجویان دانشگاه تبریز در سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کل کشور موفق به کسب 3 مقام اول، یک مقام دوم و دو رتبه شایسته تقدیر شدند.
کد خبر: ۱۱۰۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳ 10 May 2023

به گزارش تابناک تبریز، در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور که به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد، از بین ۱۷ دانشجوی صعود کننده از دانشگاه تبریز به مرحله سراسری، زینب فلاحی در رشته عکاسی، امیرمحمد قاسمی در رشته مداحی و  حسن جعفری در رشته نقد کتاب موفق به کسب مقام اول شدند.

همچنین مهدیه یاری در رشته شعر و ادب موفق به کسب مقام دوم و دانشجویان فاطمه اسلامی در رشته داستان نویسی و  فرشته علیزاده در رشته تولید نرم افزار و اپلیکیشن قرآنی موفق به کسب مقام شایسته تقدیر شدند.

در سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کل کشور، از سمیه قاسم زاده، کارشناس فعالیت های دینی و قرآنی دانشگاه تبریز،به عنوان کارشناس موثر در بهبود روند برگزاری مسابقات نیز تجلیل به عمل آمد.

در این دوره از جشنواره همچنین دانشگاه تبریز موفق به کسب مقام سوم در میزان مشارکت دانشجویان شد.

همین گزارش حاکی است؛ سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه های کشور، با مشارکت ۴۰۰ دانشجو از بیش از ۱۰۰ دانشگاه و مرکز آموزش عالی کشور، در ۹ رشته و ۴۰ گرایش اصلی از ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری، به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار