رئیس حوزه قضایی بخش خواجه استان آذربایجان شرقی گفت: با تمهیدات لازم از تعطیلی سه کارخانه تولیدی در این حوزه قضایی جلوگیری شد.
کد خبر: ۱۱۰۴۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴ 12 May 2023

به گزارش تابناک تبریز، سلمان لطفی اظهار کرد: یکی از کارخانه‌های این حوزه قضایی بنام شرکت عظیم لنت است که مدیرعامل آن تبعه ترکیه بوده و برای تعداد کثیری از بومیان منطقه اشتغال زایی ایجاد کرده است و بالغ به ۱/۸ میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی صورت گرفته بود بدلیل اختلاف در مالکیت بین مالکین، حکم مقتضی صادر و اقدامات لازم برای تخلیه آن انجام یافته بود.

رئیس حوزه قضایی بخش خواجه  استان آذربایجان شرقی افزود: جهت جلوگیری از تعطیلی فعالیت این شرکت، با ارشادات رئیس کل دادگستری استان و با تلاش همکاران در شهرک صنعتی بیلویردی، محل دیگری تعبیه و کلیه ادوات تولید به محل جدید منتقل و این شرکت به فعالیت خود ادامه داده است و از خروج سرمایه گذار خارجی با سرمایه‌ای بالغ بر ۱/۸ میلیاردی جلوگیری شد.

وی افزود: همچنین شرکت دیگری بنام آرتین فولاد ساتراپ که بدلیل اختلاف در مالکیت در آستانه تعطیلی قرار گرفته بود، با انجام مساعدت لازم توسط این حوزه قضایی، فعالیت خود را از سر گرفته است.

رئیس حوزه قضایی بخش خواجه  استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: همچنین کارخانه دیگری که در تولید لوله سفید فعالیت دارد در مرحله تجهیز قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: شرکت لنت عظیم؛ در زمینه تولید لنت خودرو که ۱۴ نفر بطور مستقیم و ۲۰ نفر بطور غیر مستقیم در این شرکت کار می‌کنند که سرمایه‌گذار آن یک تبعه ترکیه‌ای است. شرکت آرسین ساتراب؛ در زمینه تولید سیم مفتول فعالیت می‌کند که ۱۰ نفر بطور مستقیم و ۱۷ نفر بطور غیر مستقیم کارمی کنند. شرکت لوله سفید p.p:در زمینه تولید لوله سفید فعالیت خواهد کرد هنوز در مرحله تجهیز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار