سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اگر در جلوی دروازه دقت بیشتری داشتیم، نتیجه می‌توانست خیلی بهتر از یک بر صفر به سود ما باشد.
کد خبر: ۱۱۰۴۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۷ 13 May 2023

به گزارش تابناک تبریز،  پاکو خمز پس از برتری یک بر صفر تراکتور مقابل نساجی در نشست خبری، اظهار داشت: وقتی در یک بازی مدام حمله کرده و نزدیک محوطه جریمه حریف بازی می‌کنید، طبیعی است ضدحمله بخورید. حریف هم بازی می‌کند و بازیکنان خوبی دارد. اگر در جلوی دروازه دقت بیشتری داشتیم، نتیجه می‌توانست خیلی بهتر از این باشد و فرق کند اما نساجی هم ضدحملاتی زد.

وی افزود: طرفداران ما فوق العاده هستند و هر وقت اینجا می‌آییم، جو فوق‌العاده‌ای درست کرده و با حمایت خود به ما کمک می‌کنند اما دوست دارم یک نکته را یادآوری کنم. مسئولان و مقامات باشگاه باید دست به دست هم داده و چمن ورزشگاه یادگار امام را برای فصل بعد تغییر بدهند زیرا این چمن دیگر اجازه نمی‌دهد فصل بعد اینجا بازی کنیم. باید کیفیت زمین تغییر کند و امیدوارم هرچه سریع‌تر این کار را انجام بدهید تا فصل بعد کار راحت‌تری داشته باشیم.

سرمربی تراکتور درمورد اینکه چه پیامی برای تشکر از هواداران دارد، گفت: با آن‌ها قوی تر هستیم.

خمز درخصوص عملکرد خوب سعید کریم‌آذر و اینکه آیا این استعداد 20 ساله می‌تواند در آینده بیشتر شکوفا شود، توضیح داد: سعید بازیکن خیلی خوب، جوان، آینده‌داری است که خیلی توانایی دارد اما نقاط ضعفی هم دارد که باید آن‌ها را برطرف کنیم تا این بازیکن آینده‌دار دقایقی بتواند در ترکیب تراکتور بازی کند.

وی درمورد دلیل بیرون ماندن حامد پاکدل از لیست تراکتور برای بازی امروز، گفت: او در تمرین روز گذشته دچار آسیب دیدگی جزئی عضلانی شد و نخواستم ریسک کنم. به همین دلیل امروز در لیست نبود.

 

سرمربی تراکتور درخصوص دلیل زودهنگام تعویض صفا هادی و اینکه آیا او را برای بازی بعدی با استقلال حفظ کرده است،  دیداری که ممکن است هواداران زیادی از تراکتور را به ورزشگاه آزادی بکشاند، اظهار داشت:  اگر اینگونه باشد و هواداران زیادی به ورزشگاه آزادی بیایند، خیلی خوشحال کننده است. درمورد صفا هادی نیز باید بگویم اطمینان می‌دهم به هیچ وجه فکر من از این تعویض به بازی با استقلال نبود. صفا هادی را به این دلیل بیرون آوردیم تا با توجه به موقعیت‌های زیادی که خلق کردیم، عباس‌زاده را به زمین بیاوریم. مطمئن بودم عباس زاده می‌توانست شرایط بازی را عوض کرده و بهتر کند. حتی می‌تواند آن فرصت‌ها را گل بزند. در آن لحظات آرش قادری را جلو آورده و به عنوان هافبک دفاعی از او استفاده کردیم.


خمز درخصوص مالکانه بازی کردن تیمش، تاکید کرد: فرقی نمی‌کند بازی داخل خانه و یا خارج از خانه باشد، سبک بازی‌مان یکسان است. تیم‌ ما خیلی خوب کار کرد، نبض بازی را در دست داشت و اشتباه کمتری داشتیم. نساجی نیز پس از تعویض‌هایش در نیمه دوم، توپ را به خوبی حفظ می‌کرد.

وی در خصوص صحبت‌های سرمربی نساجی مبنی بر اینکه خمز بهترین مربی اسپانیایی است، گفت: از او  تشکر می‌کنم، اما فکر می‌کنم اغراق کرده است. امیدوارم سرمربی نساجی در فوتبال ایران موفق شود. انرخوس  مربی بسیار خوبی است که اگر زمان کافی را داشته باشد، می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند.

سرمربی تراکتور در رابطه با بی‌دقتی بازیکنان در زدن ضربات آخر، خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم این موضوع به مسائل روحی و روانی ارتباط داشته باشد؛ چرا که تیم ما شرایط خوبی دارد. 

خمز ادامه داد: برخی روزها توپ‌ها گل نمی‌شود. اینکه  در بازی‌های خارج از خانه با اختلاف گل پیروز می‌شویم، ولی کارمان در بازی‌های خانگی کمی سخت می‌شود، اتفاق عجیبی است. بازیکنان باید به جو ورزشگاه عادت کرده و خودشان را با شرایط وفق دهند. ایجاد موقعیت سخت است که به خوبی خلق موقعیت می‌کنیم اما در زدن ضربات آخر بی‌دقت هستیم که باید بیشتر تمرین کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار