استاندار آذربایجان شرقی گفت: براساس ارزیابی های صورت گرفته در طرح نهضت ملی مسکن در ردیف ۱۶ یا ۱۷ کشور هستیم که لازم است با همکاری دستگاه‌های دولتی و مجریان پروژه‌ها رتبه استان را ارتقا دهیم.
کد خبر: ۱۱۰۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷ 15 May 2023

به گزارش تابناک تبریز، عابدین خرّم  امروز پس از شرکت در جلسه شورای عالی مسکن با حضور رئیس جمهور به صورت ارتباط تصویری، در جمع اعضای شورای مسکن استان با اشاره به مشکلات پیش رو در پروژه های نهضت ملی مسکن استان بر شتاب بیشتر در اجرا و اتمام این پروژه‌ها تاکید کرد و اظهار کرد: براساس ارزیابی های صورت گرفته در طرح نهضت ملی مسکن در ردیف ۱۶ یا ۱۷ کشور هستیم که لازم است با همکاری دستگاه‌های دولتی و مجریان پروژه‌ها رتبه استان را ارتقا دهیم.

وی همچنین برپیگیری و جدیت مجموعه راه و شهرسازی و ادارات خدمات رسان درخصوص مباحث مربوط به تامین زیرساخت های اساسی پروژه‌های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه‌ها باید عملیاتی شود.

خرّم افزود: راه وشهرسازی موظف است هر دو هفته یک بار جلسات شورای مسکن را تشکیل داده و دستگاه‌های مجری و خدمات رسان مشکلات را شناسایی، ارزیابی و برطرف کنند.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد:برخی ادارات، کارخانجات، نیروهای مسلح و تعاونی های مسکن برای تامین زمین جهت ساخت مسکن برای کارمندان اعلام آمادگی کرده اند که باید مورد حمایت و ترغیب قرار گیرند.

وی افزود: ۷۴ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است که باید روند ساخت، تامین زیرساخت و تکمیل آن تا خرداد به سرعت پیش رود.

خرّم ادامه داد: پروژه‌های مسکن خودمالکی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر که  با مشارکت خود مردم اجرا می‌شود، نوعی شتاب‌دهی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن است که باید مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار