باشگاه تراکتور به‌دنبال نتیجه آخرین بازی فصل، طی اطلاعیه‌ای از تک تک هواداران عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۱۱۰۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸ 19 May 2023

به گزارش تابناک تبریز، تیم تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه ۷ بر یک مغلوب تیم استقلال تهران شد که این باخت، سنگین ترین شکست این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور بود.

باشگاه تراکتور در اطلاعیه ای از هواداران خود بابت این باخت پوزش خواسته که متن اطلاعیه باشگاه بدین شرح است:

واژه‌ای برای توصیف ناراحتی و تأسف اعضای تیم وجود ندارد، از صمیم قلب از تک تک هواداران‌مان به ویژه آن دسته که با سختی فراوان خودشان را به ورزشگاه رسانده بودند، عذرخواهی می‌کنیم. 

امّا درخصوص غیبت تعدادی از بازیکنان در بازی هفته پایانی، همان‌طور که پیش از بازی از جانب پزشک تیم اعلام گردید، تک تک بازیکنان مصدوم از همان لحظه اول زیر نظر کادر پزشکی و متخصصان بودند تا دوره درمان را طی کنند.

تشریفاتی بودن بازی به دلیل تثبیت رتبه چهارم و حضور احتمالی در آسیا و بدشانسی‌های غیر منتظره که منجر به خالی شدن نیمکت تیم شد، در نتیجه به دست آمده بی‌تاثیر نبود. همچنین درخصوص اظهارات سرمربی محترم تیم در نشست خبری بعد از بازی و تأکید ایشان بر اشتباهات تاکتیکی، آماده‌سازی پیش از بازی و همچنین بی‌انگیزگی بازیکنان، باشگاه تراکتور ضمن قدردانی از مسئولیت پذیری ایشان، حمایت کامل خود از پاکو خِمز را اعلام کرده و از همین امروز دست در دست هم برای ساختن تیمی مدعی و شایسته قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

همچنین لازم به ذکر است که باشگاه تراکتور همان‌طور که بعد از هر پیروزی برای اعضای تیم پاداش در نظر می‌گیرد؛ قطعاً جریمه قابل توجهی بخاطر نتیجه بازی پایانی فصل، لحاظ خواهد کرد.

بار دیگر با عذرخواهی از هواداران عزیز، این قول را می‌دهیم تا تیمی شایسته، طبق نظر سرمربی تیم برای فصل آینده خواهیم ساخت.

برمی‌گردیم 
خیلی زود...

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
مدیر عامل این تیم چند شغله است؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار