نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی از فرهنگ نادرست عزاداری در ایام عید غدیر انتقاد کرد و با تاکید بر اینکه عید غدیر یکی از بزرگترین اعیاد ماست، گفت: این اقدام، حرکت مناسبی نیست و همه عزاداری‌ها باید بعد از روز مباهله باشد.
کد خبر: ۱۱۰۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶ 28 May 2023

به گزارش تابناک تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در یکصد و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در محل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد، اظهار داشت: جشن‌های غدیر با عزم و همت تمام نهادها و دستگاه‌های استان به صورت باشکوه برگزار شود و پس از روز مباهله عزاداری و استقبال از محرم آغاز گردد.

وی تصریح کرد: با تاکید و پیگیری‌های انجام شده خوشبختانه در چند سال اخیر برگزاری عزاداری در ایام غدیر منتفی شده  است.

حجت‌الاسلام آل هاشم  از فرهنگ نادرست عزاداری در ایام عید غدیر انتقاد کرد و با تاکید بر اینکه عید غدیر یکی از بزرگترین اعیاد ماست، خاطرنشان کرد: این اقدام، حرکت مناسبی نیست و همه عزاداری‌ها باید بعد از روز مباهله باشد تا جشن‌های عید غدیر به صورت باشکوه برگزار شده و پس از آن، عزاداری‌های استقبال از محرم آغاز شود.

وی تاکید کرد: بنیاد بین‌المللی غدیر در چند سال اخیر اقدامات مناسبی را انجام داده اما برگزاری آیین‌های عید غدیر تنها وظیفه بنیاد غدیر نیست و همه باید پای کار باشند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین از ادارات و نهادها خواست تا آیین‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را به صورت باشکوه برگزار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار