رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت؛ چهار اصل ستاد انتخابات استان اعلام کرد و گفت: مدیران تا ۱۹ خرداد مهلت استعفا برای داوطلبی در انتخابات مجلس را دارند.
کد خبر: ۱۱۰۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸ 28 May 2023

به گزارش تابناک تبریز، تراب محمدی رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی در اولین جلسه ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: وظیفه ما به عنوان مجریان انتخابات، حفاظت و صیانت از آرای مردم است و در این راستا چهار اصل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اولین کاری است که باید با جدیت دنبال شود، افزود: اگر انتخابات رقابت‌پذیر باشد به دنبال آن مشارکت نیز اتفاق خواهد افتاد.

محمدی درخصوص ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: طبق قانون افرادی که قصد ثبت‌نام دارند باید ۶ ماه قبل از زمان ثبت‌نام یعنی تا ۱۹ خرداد ماه از سمت خود استعفا کنند و پذیرش استعفای افراد نیز باید تا ۶ ماه قبل از زمان ثبت‌نام صورت گرفته باشد و تحت هیچ شرایطی در آن پست شاغل نباشند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ به طور همزمان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار