مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه این پیشنهاد از سوی اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در حد یک پیشنهاد اولیه است، گفت: باید این پیشنهاد به صورت کتبی به این باشگاه ارائه شود.
کد خبر: ۱۱۰۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷ 28 May 2023

به گزارش تابناک تبریز، هوشنگ نصیرزاده افزود: پیشنهاد واگذاری ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به باشگاه تراکتور که اخیراً رسانه‌ای شده است در حد یک پیشنهاد خام و اولیه می‌باشد و باید این پیشنهاد بصورت کتبی به باشگاه ارائه شود تا ما نیز در هیأت مدیره باشگاه این موضوع را مطرح و تمامی شرایط و قید و بندها را بررسی کنیم.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، تاکید کرد: باید در این واگذاری نهادهای نظارتی نیز حضور داشته باشند تا کلیه جوانب بررسی شده تا بعداً مشکلی پیش نیاید.
وی در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال پرداختی از سوی باشگاه تراکتور در خصوص استفاده از ورزشگاه مذکور در بازی‌های خانگی شده است؟ یا خیر؟ اظهار کرد: باید این موضوع بررسی شود چرا که برای بهبود صندلی‌ها و گیت های ورزشگاه و همچنین دیگر مسائل هزینه‌های از سوی باشگاه تراکتور انجام گرفته که در حساب فی مابین باشگاه و اداره کل ورزش و جوانان استان گنجانده شده است.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار