محمدباقر قالیباف، شهردار تهران، نسبت به تصویر منتشر شده از برخورد ماموران شهرداری با یک لبوفروش در خیابان جمهوری،‌ واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۵۵۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲ 02 January 2016
خبرآنلاین:از ظهر امروز، تصویری از برخورد ماموران شهرداری تهران با یک لبوفروش در خیابان جمهوری دست به دست می شود و البته گفته شده که ماموران شهرداری این دست فروش را کتک زده اند.

هرچند در صحت و سقم این تصویر شک وجود دارد، اما شهرداری تهران در کانال تلگرامی منتسب به قالیباف، با بازنشر این عکس، دراین باره واکنش نشان داده است؛

واکنش قالیباف به برخورد شهرداری با لبو فروش

«شهردار تهران بلافاصله پس از رويت تصوير ادعا شده در شبكه هاي اجتماعي درباره برخورد نيروهاي شهرداري با يك لبوفروش و تخريب بساط وي، به سازمان بازرسي شهرداري تهران دستور رسيدگي و بررسي را صادر و تاكيد كرد كه در صورت صحت موضوع با عوامل اجرايي برخورد خواهد شد. دفتر شهردار تهران از كساني كه مستندي در اين رابطه در اختيار دارند خواسته است تا مستندات خود را از طريق شماره تلفن ١٨٨٨ در اختيار شهرداري قرار دهند.»

گفتنی است شهرداری تهران از چند هفته پیش طرح ساماندهی دستفروشان را شروع کرده است. هرچند در این طرح برخوردهای تندی با دستفروشان نمی شود، اما مرداد سال گذشته، برخورد ماموران شهرداری با یک دستفروش، به مرگ او منجر شد. پرونده این حادثه، در دادگاه به صدور حکم قتل شبه عمد ختم شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار