فرماندار ملکان گفت: هرگونه تخلف خارج از ایام تبلیغات ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانونی خوا
کد خبر: ۱۶۶۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶ 19 January 2016
به گزارش تابناک تبریز از روابط عمومی دادگستری ملکان، جهانگیر اسکندرزاده در سومین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی شهرستان ملکان افزود: در جلسه اخیر استانداری استان تبلیغات زودهنگام مطرح و مقرر گردید بر اساس هماهنگی بین ستاد انتخابات و دادگستری استان پرونده متخلفین به مراجع قضایی ارجاع و در سریعترین زمان رسیدگی گردد.
وی با بیان اینکه عملکرد و اقدامات کاندیداها توسط ستاد انتخابات ملکان رصد می شود افزود: هر گونه تبلیغات  در غیر ایام قانونی تبلیغات از سوی کاندیداها و یا هواداران آنها چه در محافل عمومی یا فضاهای مجازی تخلف محسوب می شود. 
رئیس دادگستری ملکان نیز در این جلسه تامین امنیت همه جانبه و برگزاری سالم و پرشکوه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را از اهداف تشکیل جلسات ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی دانست و بر برخورد بدون اغماض با متخلفان احتمالی تاکید کرد.
اصغر بالایی انتخابات و رای مردم را امانتی در دست مسئولین ذکر کرد و خواستاد رصد هر گونه اقدامات و فعالیت های کاندیداها توسط دستگاههای زیربط شد. 
وی افزود: تبلیغات زودهنگام زمینه ساز بستر وقوع تخلفات دیگر می باشد، بنابراین مسئولین و دستگاههای زیربط نباید در خصوص تبلیغات غیرقانونی احتمالی کاندیداها و هواداران آنها اغماض کنند.
بالایی ادامه داد: دادگستری ملکان به استناد ماده 340 قانون آیین دادرسی کیفری، به پرونده تخلفات انتخاباتی در سریعترین زمان ممکن رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.
گفتنی است: در ادامه این جلسه  پس از اینکه حاضرین نقطه نظرات خود را مطرح نمودند، مقرر گردید: بمنظور ساماندهی مراکز نصب بنر و پوسترهای کاندیداها کمیته ای متشکل از فرمانداری،دادگستری،نیروی انتظامی و شهرداری ملکان تشکیل و با موارد تخلفات احتمالی نیز برخورد شود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :