او می داند چه می گوید
قاضی زاده از همان روزهای نخستین تصدی وزارت بهداشت خیلی زود توانست هواداران انقلاب اسلامی را مجاب نماید که او وزیری در قامت این انقلاب است.
کد خبر: ۲۲۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 04 May 2016
قاضی زاده از همان روزهای نخستین تصدی وزارت بهداشت خیلی زود توانست هواداران انقلاب اسلامی را مجاب نماید که او وزیری در قامت این انقلاب است.

 در هفته اول وزارتش در دانشگاه تهران به نصب بنرهای خوشامدگوئی انتقاد نمود و خواستار عدم تکرار آن در برنامه های آتی شد.
در همان سال اول یکی از جدی ترین منتقدین دولت یعنی آیت الله شبستری امام جمعه تبریز در یکی از خطبه های نماز جمعه بدون اشاره به مسائل مهمی چون مذاکرات هسته ای و برجام، از عملکرد قاضی زاده دفاع نمود و گفت اقدامات دولت در بخش بهداشت راضی کننده است.

 این ها همه نشان از آن داشتند که او در تراز این انقلاب حرکت می کند. البته بعید نبود که منتقدین وی نیز مسائلی چون پشت پرده های اجرای طرح ارتقای  سلامت را مطرح نمایند و از پرهزینه بودن و احتمال شکست آن طرح سخن گویند. به هر حال وزیر بهداشت در مقام نظر و برنامه ریزی آن گونه عمل نمود که رضایت انقلابیون را جلب نماید.
اما سخنان دیروز وزیر بهداشت در مسجد طوبی تبریز با عدم استقبال همان افرادی مواجه شد  که تا کنون وی را ستاره میدان دولت می نامیدند.
قاضی زاده دیروز در مسجد طوبی با تقدیر جانانه از سابقه انقلابیگری نهادی های انقلابی و برشمردن خدمات الهی آن ها در عرصه های مختلف سازندگی و پیشرفت این کشور بخصوص در دوران طلایی جنگ که در آن دوران نهادها بدون کوچکترین امکاناتی موفق می شدند بهترین خدمات  را به مردم و انقلاب ارائه نمایند ، قالب آن تعاریف را به امروز کشانیده و آرزو نمود ای کاش نهادهای انقلابی بازهم به همان سنگر خدمت گزاری بی منت وآرمانگرایانه برگردند.

او می داند چه می گوید
منتقدین دولت هم نیک می دانند. اما شاید نتوان نکته این جملات کلیدی را بیش از این بازنمود چرا که احتمالا بر خلاف منافع ملی خواهد بود.
وزیر هرچند انتقاد خود را از بدنه دولت و تنبلی آن آغاز می کند اما به خوبی نیز می داند که محبوبیت نهادهای انقلابی آنزمان محقق می گردد که در تراز انقلاب خدمت ارائه نمایند و نه به قول پارسونز جامعه شناس آمریکایی انقدر سازمان شان بزرگ گردد که برای نگهداشت سازمان تمامی هم و غم خود را مصروف داشته و از ماموریت های اساسی خود غافل گردند. ماموریت اصلی همه دستگاه ها و نهادها ناقلابی ماندن و خدمت کردن است نه گسترش سازمانی آنهم در جهاتی مانند عرصه های اقتصادی و..البته این مساله نه تنها از زبان وزیر دولت روحانی که از زبان خود احمدی نژاد هم با لحنی تند بیان گردید اما گویا قرار نیست این سخن حق شنونده ای داشته باشد.
این سخنان را در کنار انتقادهای اساسی رهبری در دیدار با معلمان عزیز در هفته قبل قرار دهید تا متوجه دغدغه وزیر بهداشت شویم.
محسن رضازاده
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
از مدير منتسبشون در استان مشخصه که تعريف ايشون از انقلابى گرى چيه؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
اتفاقأ او نميدان .چه ميگويد چون اگر ميدانست عمل ميکرد... عملکرد او و وزارتش فقط محدود کردن و حذف انقلابى هاست.
اسعدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
دنبال کسانی هستم که از زندگی خود راضی نیستن و از تکرار زنده مانی خسته هستن و کسانی که میخواهند زندگی با کیفیتی داشته باشند را میخواهم پیدا کنم و کمکشان کنم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :