هیچ تغییری در جایگاه نفرات ایجاد نشد
معاون استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در دو مرحله بازشماری آرا در حوزه انتخابیه مرند و جلفا هیچ تغییری در جایگاه نفر اول و دوم به وجود نیامد، گفت: صحت انتخابات مرحله دوم دهمین دوره مجلس در این حوزه در جلسه مشترک هیات اجرایی و نظارت مورد تائید قرار گرفت.
کد خبر: ۲۲۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 09 May 2016
به گزارش تابناک تبریز از  فرمانداری ویژه شهرستان مرند، تقی کرمی با اشاره به بازشماری صندوق‌های رای در مرحله دوم دهمین دوره مجلس اظهار داشت: حسب تصمیم مشترک هیئت اجرایی و نظارت و موافقت هیئت نظارت استان برای رسیدگی به شکایت یکی از نامزدهای محترم انتخاباتی، تعدادی از صندوق‌های شهرستان در دو مرحله بازشماری شد که در مرحله اول تعداد 38 صندوق و در مرحله دوم بازشماری تعداد پنج صندوق مورد بازشماری قرار گرفت.

رئیس حوزه انتخابیه مرند و جلفا در ادامه افزود: به تعداد 17.4 درصد صندوق‌های حوزه انتخابیه مرند و جلفا مورد بازشماری قرار گرفته و نتایج بازشماری مبین است که هیچ تغییری در جایگاه نفر اول و دوم به وجود نیامده و انحصارا فاصله آرا آنها از 690 رای به 469 رای تقلیل یافت.

وی اضافه کرد: حسب باز شماری در صندوق‌هایی که انجام شد از مجموع آرا آقای حسن‌نژاد تعداد 130 رای کاهش (بدون تغییر) و از آرا آقای شافعی تعداد 8 رای کم و به 91 رای رسیده و اختلاف آرا دو نماینده به 469 رای رسید.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: روند بازشماری از ساعت 19 عصر روز یکشنبه نوزدهم اردیبهشت با حضور هیات اجرایی، نظارت، بازرسی و نمایندگان نامزدهای دو طرف آغاز و راس ساعت 23.30 با تنظیم صورت جلسه به اتمام رسید.

وی گفت: صحت انتخابات مرحله دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه مرکز مرند و جلفا در جلسه مشترک هیات اجرایی و نظارت مورد تائید قرار گرفت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند با اشاره به اختلاف و خطا در یک از صندوق‌های رای بیان داشت: عمده اختلاف به وجود آمده در یکی از صندوق‌های رای، سهوی و در یکی از صندوق‌ها در هنگام بسته‌بندی آرا بوده است از این رو هیات نظارت و اجرایی شهرستان ضمن تائید صحت انتخابات حوزه مرند و جلفا مراتب را جهت اعلام نظر نهایی به وزارت کشور و شورای محترم نگهبان منعکس کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
پیروزی حق برسرمایه مبارک
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار