دبیر تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان:
دبیر تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان گفت: برای نخستین بار در تاریخ تور دوچرخه‌سواری، 17 تیم خارجی در تور ایران حضور می‌یابد.
کد خبر: ۲۲۷۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 10 May 2016
به گزارش تابناک تبریز از اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، ابراهیم فیروزی در این خصوص اظهار کرد: سی‌ویکمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان در حالی سه روز دیگر در تبریز شروع می‌شود که برای اولین بار طی بیش از 30 سال برگزاری بدون وقفه این تور، بیشترین تعداد تیم‌های خارجی در این دوره حضور خواهند یافت.
وی افزود: حضور 17 تیم خارجی در دوره سی و یکم، این دوره از تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان را متمایز از دوره های گذشته کرده است.

فیروزی افزود: این برای اولین بار است که 17 تیم خارجی از 4 قاره به همراه چهار تیم داخلی در تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان شرکت می‌کنند.

دبیر تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان گفت: 14 تیم باشگاهی و سه تیم ملی خارجی تشکیل دهنده 17 تیم مهمان ایرانی ها در سی و یکمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان هستند.

وی افزود: البته تعدادی از این تیم ها و رکابزنان خارجی پیش از این سابقه حضور در تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان را در کارنامه دارند.

فیروزی بیان کرد: در بین تیمهای باشگاهی خارجی، همچنین برای اولین بار است که یک تیم پرو کنتیننتال یا حرفه‌ای با عنوان دراپاک استرالیا در تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان شرکت می کند.

گفتنی است؛ سی و یکمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از روز جمعه 24 اردیبهشت آغاز می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :