آئین نکوداشت مدیر سابق اداره کل فرهنگ, ارشاد علی اکبر صفی پور و معارفه محمد محمدپور در مجتمع فرهنگی 29 بهمن تبریز برگزار گردید.
کد خبر: ۲۲۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵ 12 May 2016
در این مراسم صفی پور درمورد دوران خدمت اش در این اداره گفت: دقیقا 26 ماه و یازده روز پیش در همین مکان بود که با ابلاغ  وزیر  کار خود را آغاز کردم و شهادت می دهم که با تمام همکارانم تلاش کردیم  تا بتوانیم به وظایف خود در خدمت به هنرمندان و فرهنگ باشیم و در این راه اگر دیگر عملکردهایم را در نظر نگیرم.سعی کردیم از عزت هنرمندان در خیلی از وجه ها دفاع کنم.
 صفی پور در مورد مجوز انتشار کتب با اندیشه های مختلف یاد آور شد: اگر همه مثل هم فکرکنند ,هیچ راهی برای پیشرفت و توسعه وجود ندارد و تولید اندیشه در سایه ی تضارب آرا امکان پذیر است.
وی یاد آور شد: بیش از 160 فعالیت در زمینه های مختلف هنری و فرهنگی انجام رساندیم . ما در برنامه ریزی های خود برای هر شهرستان حداقل مجوزیک  پایگاه خبری و نشریه در نظر گرفتیم که خوشبختانه موفق به اجرای اینکار شدیم.
صفی پور در مورد فعالیت اش گفت : کارهای زیادی از جمله تاسیس دانشگاه علمی کاربردی و افزایش تعداد کتابهای مجوز گرفته ,افزایش صدور مجوز به پایگاه های خبری و مشارکت با نهادهای فرهنگی و ارتقا شاخص فرهنگی اشره کرد.

وی در مورد فاصله گرفتن دولت از تصدی گری و کار اجرایی  یاد آور شد:  ما باید کار اجرایی را به هنرمندان واگذار کنیم که در این امر تاحدودی در حوزه وزارت ارشاد به موفقیت های نائل شدیم.

صفی پوردر مورد شایعه نسبت فامیلی وی با معاون استاندار به کنایه گفت : برخی رسانه ها پشت سر من گفتند : فلانی خواهر زاده ,معاون سیاسی استاندار است که  در جواب این رسانه می گویم , دایی که شما برایم منتسب کرده بودید هم نتوانست من را  در این پست نگه دارد! و با اشاره به دکتر شبستری گفت: خداحافظ دایی جان!
صفی پور با انتقاد از رسانه های حاشیه سازی می کنند , گفت: این که برخی از رسانه ها ادعا کردند که من را از اداره کل فرهنگ و ارشاد برداشتند, خیلی عجیب است زیرا خودم خواستم این اداره کل را ترک کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار