در جاده سراب-بستان‌آباد
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: صبح امروز برخورد دو خودرو سواری با کامیون در جاده سراب-بستان‌آباد منجر به مصدومیت یک نفر و مرگ یک نفر دیگر شد.
کد خبر: ۲۲۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 13 May 2016
حبیب حسینقلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: صبح امروز جمعه بیست و چهارم اردیبهشت ساعت. 8:20 دقیقه به دنبال برخورد دو دستگاه سواری پژو و ریو با یک دستگاه کامیون مصدومیت شدید 2 تن را به دنبال داشت.

وی گفت: این حادثه در جاده سراب - بستان‌آباد بعد از بهرمان، با برخورد دو خودروی سواری پژو 206 و ریو با یک دستگاه کامیون روی داد و اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان سراب، پایگاه اورژانس چیرلو را به محل حادثه اعزام کرد.

حسینقلی‌زاده در ادامه گفت: با بررسی صحنه حادثه و وضعیت مصدومین توسط تکنسین‌های اورژانس 115، از مصدومیت شدید دو تن خبر دادند که مصدومین با انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان سراب انتقال داده شدند و یکی از مصدومین خانم 35 ساله به علت شدت صدمات در بیمارستان فوت کرد.

حسینقلی‌زاده با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گفت: ازدحام مردم در صحنه‌های حادثه، ضمن اینکه از خدمات‌رسانی تکنسین‌های اورژانس جلوگیری می‌کند، در صورت بروز حوادثی از جمله انفجار خودروهای تصادفی، تعداد مصدومان را افزایش می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار