اخبار خودکشی های چند روزه در تبریز اذهان را به خود مشغول نموده بطوریکه گفته می شود موج جدیدی از این نابهنجاری اجتماعی در حال رخ دادن است.
کد خبر: ۲۲۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ 15 May 2016
به گزارش تابناک تبریز،دکتر شبستری در همایش ازدواج آسان چنان خطبه فرهنگی جامع و مانعی ایراد نمود که اگر نام وی از تیتر خبر حذف می گردید مخاطب احساس میکرد سخنان یک مبلغ مذهبی را می خواند.

هرچند هیچ تباینی بین این دو مساله نیست که معاون استاندار بتواند با تسلطی خوب مباحث اجتماعی  و فرهنگی را تبیین نماید. اما آنچه از ایشان انتظار می رود برگزاری همایشی با موضوع فساد در نهادهای رسمی و دولتی استان است .

 هرچند در مسائل اجتماعی استان نیز با اوضاع نابسامانی مواجهیم که تنها سخنرانی کردن نمی تواند پاسخگوی دغدغه های مردم استان باشد.


اخبار خودکشی های چند روزه در تبریز اذهان را به خود مشغول نموده بطوریکه گفته می شود موج جدیدی از این نابهنجاری اجتماعی در حال رخ دادن است.

از طرف دیگر موضوع دستگیری های شهرداری و شورای شهر نیز بخش اعظمی از پیام های فضای مجازی رابه خود اختصاص داده و این در حالی است که استانداری تاکنون  واکنشی جدی به این مسائل نداشته و صرفا به توصیف آنچه مرم بیشتر از آنها مطلعند پرداخته است.

این مسائل البته در سایه بی تدبیری دولت و در نوبت بعد استانداری برای رفع دغدغه های مردم استان شکل گرفته است. وضعیت اسفناک بیکاری و کارخانه هایی که با رکود شکننده ای در حال احتضار می باشند یکی از عوامل موثر در افزایش خودکشی هاست و از سوی دیگر عدم تحقق شعارهای دولت در خصوص مبارزه با فساد اداری و عدم نظارت دقیق و کافی فرمانداری و نهادهای نظارتی بر آنچه در شورای شهر و حتی شهرداری اتفاق می افتد زمینه ساز بروز و ظهور چنین مصائبی شده است.

باری آنچه مردم استان انتظار دارند هم برگزاری همایش برای تسهیل ازدواج آسان  و هم در کنار آن برخورد مقتدرانه با فساد و همچنین بهبود اوضاع معیشتی کارگران ،کارمندان و سایر اقشار ضعیف استان است.
سیاوش توحیدی
برچسب ها: خودکشی ، تبریز ، شبستری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :