مدیر کتابخانه های عمومی ملکان در مراسم افتتاح این نمایشگاه که با حضور جمعی از مسئولین محلی همراه بود هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی منابع برتر در راستای ترویج مطالعه مفید، ترویج فرهنگ کتابخوانی برای تحقق افزایش سرانه مطالعه ، در نظر گرفتن نیازهای مطالعاتی اقشار مختلف و معرفی کتابهای مفید در راستای حل معضلات فرهنگی اجتماعی و ارتقای فضایل اخلاقی و فرهنگ عمومی منطقه ذکرکرد.
کد خبر: ۲۳۱۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴ 17 May 2016
به گزارش تابناک تبریز،مدیر کتابخانه های عمومی ملکان در مراسم افتتاح این نمایشگاه که با حضور جمعی از مسئولین محلی همراه بود هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی منابع برتر در راستای ترویج مطالعه مفید، ترویج فرهنگ کتابخوانی برای تحقق افزایش سرانه مطالعه ، در نظر گرفتن نیازهای مطالعاتی اقشار مختلف و معرفی کتابهای مفید در راستای حل معضلات فرهنگی اجتماعی و ارتقای فضایل اخلاقی و فرهنگ عمومی منطقه ذکرکرد.
.ناصر مهدی پناه افزود: در این نمایشگاه بیش از ۵هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف از جمله: کامپیوتر، احکام و دین، فلسفه، روان شناسی و اجتماعی در معرض دید مراجعه کنندگان قرار می گیرد.
وی افزود: کلیه کتب موجود در نمایشگاه با تخفیف 30 درصدی به عموم عرضه خواهد شد.
گفتنی است: این نمایشگاه همه ساله در ایام شعبان و به همت اداره کتابخانه های عمومی ملکان برگزار می شود.
نمایشگاه کتاب ملکان از 28 اردیبهشت لغایت 10 خرداد ماه واقع در ملکان – خیابان معلم برای بازدید و خرید عموم مردم دایر است..
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :