النصر4- تراکتور 1
به گزارش تابناک تبریز، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر امارات در ورزشگاه آل‌مکتوم متحمل شکست سنگینی شد.
کد خبر: ۲۳۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰ 17 May 2016
به گزارش تابناک تبریز، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر امارات در ورزشگاه آل‌مکتوم متحمل شکست سنگینی شد.

در اولين بازي تراكتور سازان در مرحله يك هشتم آسيا امشب قلعه نويي و شاگردانش ميهمان النصر امارات بودند كه در اين بازي با نتيجه چهار بر يك بازنده شدند و كار خود را براي صعود به مرحله يك چهارم دشوار تر كردند، به نوعي النصري ها انتقام ديگر تيم اماراتي را گرفتند كه در تبريز از تراكتور سازي چهار گل دريافت كرد ناگفته نماند اين بدترين باخت تراكتور سازي در سه فصل حضور متوالي در آسيا ميباشد.

داور: ریوجی ساتو (ژاپن) ؛ کمک‌ها: تورو ساگارا و توشیوکی ناگی (ژاپن) 

تراکتورسازی ایران


محمدرضا اخباری، محمد ایران‌پوریان، شجاع خلیل‌زاده (کاردوسو 69)، خالد شفیعی، سعید آقایی، سینا عشوری، مهدی کیانی، آگوستو سزار(75- آلویس نانگ)، سروش رفیعی، بختیار رحمانی و فرزاد حاتمی
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

 

النصر امارات

 

احمد شمبیه، خالد جلال، لوئیز خیمنز، کمبو اکوکو(76- احمد خمیس)، نیلمار(11- سالم صالح)، جاناتان پیترویپا(70- احمد طریق)، محمود خمیس، عامر مبارک، احمد الیاسی، مسعود سلیمان و اسام دحاحی

سرمربی: ایوان یووانوویچ

اخطار 

فرزاد حاتمی(50) - خالد شفیعی(82) از تراکتورسازی

کمبو اکوکو(54) - احمد طریق(81) از النصر


در نیمه اول بازی تراکتورسازی نمایش چندان خوبی نداشت و النصر با استفاده از موقعیت‌های خود دو بار دروازه تراکتورسازی را باز کردند، دو تیم با این نتیجه به رختکن رفتند. در نیمه دوم شاگردان قلعه نوعی با حملات خود توانستند یکی از گل های خورده را با گل سزار جبران کنند.

تراکتور که در حال حمله بود و میتوانست بازی را به تساوی بکشد، اما در یک غافلگیری گل سوم را دریافت کرد تا امید های خود را برای بدست آوردن تک امتیاز این دیدار از دست بدهد. این اتمام کار نبود و  النصری ها با یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه تراکتور را متجمل سنگین ترین باخت خود کند.

شرط تراکتور برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها شکست دادن النصر امارات با بیش از 3 گل اختلاف است که باید این مهم با کمک هوادارن بدست آید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
تعز من تشا
وتذل من تشا
پاسخ ها
رضا تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
شما از اونایی هستی که بد می سوزی این روزا
شماره آتش نشانی : 115
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :