کد خبر: ۲۳۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲ 18 May 2016
اکثريت مردم  ایران را متدینین تشکیل می دهند و بهائیت در منظر ایشان یکی از انحرافات شکل گرفته توسط استعمار پیر در قرون گذشته در ميان شيعيان  است. مردم ایران این فرقه را گروهکی کافر ومهم تر از آن وطن فروش می دانند و اکنون که آمريکا بيشترين ارتباط را در منطقه با اسراءيل و عربستان که مرکز وهابيت است، دارد و با تمام توان از بهاييت حمايت و دفاع  ميکند، بنابراین هر مسلمانی با هر عنوانی به دیدار آنها رفته باشد اقدامش محکوم است.و داراى جنبه سياسيست و به معناى علامت دادن به استعمار پير و آمريکاست.

 حال چه این فرد فائزه هاشمی باشد و یا هر فرد دیگر و بايد ريشه و نوع ارتباطش توسط نهادهاى نظارتى و امنيتى  بررسى و برخورد قاطع صورت پذيرد.

 اما يک نکته

خانم فائزه هاشمی که یک دوره نماینده  مجلس بوده و مدت اندکى  هم یک روزنامه داشته و روزگارى نيز  براى دچرخه سوارى بانوان تلاش کرده و چندصباحی هم بدلیل نشر اکاذیب و توهین و... زندان رفته و همه اینها به یک طرف و اینکه او فرزند آيت الله  هاشمی است یک طرف...
اما از یک دیدگاه سیاسی باید تعمقأ به این موضوع نگریسته شود که آیا انتشار عکس های این دیدار بیش از همه به نفع چه کسی یا چه کسانی بوده و خواهد بود.
حال یک سئوال ساده برای یافتن جواب سئوال اصلی مان.خانم فائزه هاشمی اصلا در سپهر سیاسی و اجتماعی این مملکت چه نقشی دارد؟ در کجای معادلات سیاسی کشور به حساب می آید؟

اگر شما هم با این جواب همراهید که فائزه هاشمی بسیار معمولی تر و غیرمهم تر از آن است که هر حرف و رفتارش توی بوق شود و در رسانه ها بیاید، پس بگردید دنبال هدف اصلی که از انتشار خبرهای ریز و درشت او منتشر می شود!
متاسفانه بایستی اعلام شود که این عکس را بهایی ها پخش نمودند. البته این مطلب مانع محکومیت اقدام فائزه نمی تواند باشد و این اقدام به اندازه ای نابه هنجار بود که حتی پدر ایشان که سالهاست دم از تساهل و تسامح و .. می زند نیز آن را محکوم نمود. اما مساله اینجاست که افزودن بر شور رسانه ای این مطلب بیش از همه به کام بهایی ها خوش می آید چرا  که با یک تیر دونشان می زنند.
1-برخی از متدینین به منظور آگاهی سازی جوانان و نیز تخریب فائزه عکس را منتشر می کنند و در راس این عکس ، تصویر (بهاء الله) رهبر معنوی بهائیان نیز پخش می گردد. این بهترین تبلیغی است که بهائیان می توانستند انجام دهند اما قدرت آن را نداشتند
2-مساله بهائیان از چنان اهمیتی برخوردار نیست که موجب ایجاد التهاب سیاسی در کشور گردد. حتی به آن اندازه اهمیت ندارد که در رسانه های بدان پرداخته شود اما این موضوع جنجالی سبب می شود بهائیان بی ارزش در صدر اخبار قرار گیرند  و در ذهن برخی از جوانان موجب ایجاد سئوالهایی شوند که احتمالا برخی از آنها به دليل کمبود توان رسانه اى به,اندازه کافی پاسخ داده نخواهد شد و موجب ترویج شبهات در افق آينده خواهد شد.
به هرترتیب اقدام فائزه محکوم است اما رسانه ها نیز نبایستی در زمین دشمن بازی کنند...
حمید منجم
برچسب ها: فائزه هاشمی ، بهائیت
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
فرقه ظاله بهائیت کافر است...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
آیا درست است که فرزند یکی از مسولین رده بالا که خودرا هم باشعور سیاسی میداند بازیچه یدست واهبیت شود وبارفتار خود آنهاراتبلیغ کند آیا ایااین خیانت به خون شهیدان نیست
پاسخ ها
جلالی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
هیچکسی این ملاقات را تأیید نمیکند مگر اینکه کافر یا وابسته باشد...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
مگر نه اینکه بهایی فلان است چرا یک مسلمان را با او ماه ها هم اتاق و هم غذا کردید. مگر نه این است که از فلان مکان با هم آشنا شدند چرا زمینه این نشست ها را آماده کردید.حالا بهایی قرار بود بر علیه فائزه جاسوسی کند یا بر عکس و آیا این جاسوسی انجام گرفته یا از این نمد کلاهی برای مسببین حاصل نشده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
نباید هم بند میشدند ولی همبند شدن دلیل اغفال نمیشود...
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
انحراف انحرافه توجیه بردار هم نیست.اتفاقا باید این اقدامات رادر بوق کرد تا مشخص بشه نتیجه تساهل وتسامح به کجاختم میشه.امام جعفر صادق(ع) فرمودند(الحمد الله الذی جعل اعداینا من الحمقا)متاسفانه اقای رفسنجانی شتر گم کرده دنبال افسارش میگرده. زمانی که باید به فرزنداش میرسید نرسید وخودشون بحال خود رها کرد .هم خودش منحرف شد هم فرزنداش
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
نتیجه مورد نظر نویسنده اینه که قاتل در حقیقت همون مقتوله که به نزد قاتل رفته و باعث مرگ خودش توسط قاتل شده اصل بحث سر چرایی ملاقات ایشان با گروه ضاله بهاییت و هم صحبتی و هم خوراکی و تبادل نظر با ایشان و فراهم اوردن خوراک برای رسانه های بیگانه است و گرنه اینکه خود بهایها این خبر را منتشر کردند دلیل تبریه ایشان نمی شود اسلام بارها تاکید کرده از مواضع ایجاد شبهه و تهمت اجتناب کنید.
پاسخ ها
پیمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
باسلام
منکه چنین برداشتی نکردم!!! نویسنده اتفاقأ شدیدأ این دیدار رو محکوم کرده و خواستار برخورد و ریشه یابی هم شده!
اما توجه بیش از حد به این مسئله رو معقول ندانسته است...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
امان از بی بصیرتی. تندروی آسیب بزرگ انقلابی گریست. نوشته ای به این شفافی را چگونه معنی میکنند؟
محمد نور کجوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
حالا که این اتفاق افتاده و اتفاقن من خودم برایم شبهاتی پیش امده //مثلن اینکه ما کلن تمام بهایی ها را محکوم میکنیم که جاسوسند // جالب اینه که نه میتوانند در ایران به دانشگاه یا ارتش یا دولت بروند و حتی حق داشتن بسیاری از مشاغل ازاد را هم ندارند خدا میداند که پس چجوری میخواهند جاسوسی کنند // و مثلن ایا کودکان انها هم جاسوسند // حالا اگه همه انها
کافرند پس ما خیلی لطف هم میکنیم که اجازه زنده ماندن به انها میدهیم // میدونم عرضه نمایش کامنت مرا ندارید پس حوصله ادامه دادن
هم ندارم // فقط تو که این کامنت را میخوانی و حذفش میکنی حواست باشه خوب فکر کن
فرق تکفیر با تکفیر چیه حالا میخواد داعش تکفیر کنه یا ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
از دیدگاه من باید به شبهه ها جواب داده یشود.
کسی بدون منطق تکفیر نکرده! دلایلی هست که جناب محمد نور باید مطالعه کنند...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار