رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:
مراسم افتتاح مرکز فوق تخصصی ،ارزیابی وتشخیص صرع(LTM )در شمال غرب کشورامروز در مرکز آموزشی درمانی رازی تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱ 19 May 2016
به گزارش تابناک تبریز،دکتر محمد حسین صومی در مراسم افتتاح مرکز فوق تخصصی ،ارزیابی وتشخیص صرع(LTM )در شمال غرب کشور ضمن تبریک اعیاد شعبانیه،ضمن تاکید بر تفاوت بین نیاز و تقاضا به نیاز های ضروری بیماران صرع اشاره کرده وگفتند :گاهی نیاز را جامعه پزشکی بهتر از تقاضا می دانند ونبود تقاضا از طرف بیماران دلیل بر عدم نیاز نیست ایشان افزودند، راه اندازی بخش LTM ازجمله تشخیص نیاز عالمانه ای است که با دلسوزی اساتید نورولوژی ومسولان برای خدمت رسانی راه اندازی شده است وتاکید کردند طرح تحول سلامت بزرگترین دستاوردش پیشگامی نظام سلامت برای جواب دادن به نیاز های مردم قبل از تقاضای آنهاست ، دکتر صومی با بیان اینکه بیماری صرع را می توان تشخیص ودر مان کرد ولی عده بی شماری از مردم از این موضوع اطلاع ندارند ولی زمانیکه درمان صورت می گیرد امید در دل بیمار زنده می شود.

وی همچنین به اختلالات خواب ناشی از کم خوابی وبی خوابی اشاره کرد وگفت:ما در کنار توسعه بخش TMLدر آینده نزدیک بخش جراحی مغز مرتبط با بیماران مصروع وسایر مراکز فوق تخصصی داخلی اعصاب (اینتر ورشن)را نیز راه اندازی خواهیم کرد.

کره‌ا‌ی‌ها بیمارستان 800 تختخوابی در تبریز احداث می‌کنند

ایشان بر توسعه فضای بیمارستان به شیوه مدرن ودر سریعترین زمان تاکید کرده وخاطر نشان شداند که در روزهای اخیر قرار داد با سرمایه گذاران کشور کره جنوبی انجام گرفته است که در کمتر از بازه زمانی 3ساله شاهد ساخت وافتتاح بیمارستان  870تختخوابی در مرکز آموزشی درمانی رازی تبریز خواهیم بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزودند؛ به عنوان یک مسول دانشگاهی بر مشکلات حاصل

ازتحمیل بار کاری بیماران مزمن اشراف دااشته وبرای رفع آن برنامه هایی خواهند داشت که در روزهای آتی خبر خوشحال کننده آن به بیماران وکارکنان مرکزآموزشی درمانی رازی تبریز اعلام خواهد شد

مدیر گروه مرکز نورولوژی بیمارستان رازی تبریز در این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران گفت : هدف از راه اندازی این مرکز تشخیص افتراق صرعی، اختلالات خواب و بیماری های روانی دیگر است .

داریوش سوادی اسکویی ادامه داد:  با ایجاد این  بخش ابتدا نوع صرع تشخیص داده شده و بعد درمان دقیق تر و موثری بر روی بیمار انجام می شود.

وی افزود: با راه اندازی این بخش تمهیدات لازم برای انجام جراحی مغز و بهبود موثر بیماران مبتلا به صرع و نیز تشخیص و درمان اختلا لات مهیا می شود.

وی اظهار داشت: این مرکز در مرحله اول با دو تخت با هزینه هر دستگاه حدود شش میلیارد ریال راه اندازی شده که تا کنون ۳۰۰ بیمار ثبت نام و نوبت دهی شده اند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :