شهرداری و فرمانداری تبریز این روزها به طرز بی نظیری در هم عجین شده اند.
کد خبر: ۲۳۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ 24 May 2016
شهرداری و فرمانداری تبریز این روزها به طرز بی نظیری در هم عجین شده اند.

 نه از آن روی که برای تبریز خدمات خارق العاده ای انجام داده اند بلکه از آن روی که برای انجام چند کار روتین فلش های دوربین خبرنگاران و صفحات متعدد تلگرامی و فیس بوکی همه و همه را به سمت تبریز معطوف کرده اند.

تبریز 2018 را پیشکش تبریز 2016 کرده اند تا کنون . اثری از آنچه وعده داده شده بود دیده نمی شود و هر آنچه هست خبرهای حاشیه ای هست که نه تنها کمکی برای تبریز نمی کند بلکه تا جائیکه می تواند پای پیشرفت آن را هم گرفته است.

نجفی برای افتتاح چند پل و روگذر، نشان داد که مدیریتی مانند آنچه در منطقه آزاد ارس داشته است را به میز کاری خود در ابوریحان منتقل کرده  و ثمره آن نهایتا دستگیری 20نفر از کادر شهرداری تبریز شده ، امری که یا در خبرهای 20:30 بایستی منتظر تفاسیر آن باشیم و یا در روزنامه های کشوری . عادی شده است اینکه در جلسات شورای شهر ، غائبین را برابر با دستگیر شده احتمالی خطاب کنند و .. همه اینها هزینه خدمات نه چندان خارق العاده ای است که متاسفانه سبک مدیریت نجفی آن را پدید آورده است. مدیریتی که خود در روز معارفه از آن به مدیریت استاتژیک هوشمند نام برد.

فرماندار تاریخ ساز می شود!

اما شهرتی فر که تاریخ خوانده است این بار تاریخ ساز شد. فرمانداری تبریز علی القاعده زیر سایه مدیریت کلان استان، همواره یکی از بی تاثیرترین نهادها برای توسعه شهر تبریز بوده وهست . هرچند می توانست با نظارت دقیق خود بر رفتار و مصوبات اعضای شورای شهر و با مدد نظارت دستگاه های نظارتی تبریز مانعی برای رقم خوردن چنین فساد گسترده ای شود و یا اینکه با نقش آفرینی استثنایی زمینه را برای آنچه اهداف تبریز 2018 خوانده می شود آماده می کرد. اما دریغ از چنین نقش آفرینی .

البته این مساله را بایستی در مقابل برگزاری انتخابات تاریخی 10 اردیبهشت 95 پیشکش نامید. انتخاباتی که ابتدا منادی را به مجلس فرستاد سپس با شکایت سعیدی ، او به مجلس رفت، سپس با شکایت منادی رای به بازشماری کل آرا رسید. آیا باید منتظر انتخابات میان دوره ای 96 باشیم؟؟.

هرچند انتخابات همیشه مصاف برنده ها و بازنده هاست اما تخلفاتی که در 10اردیبشهت شکل گرفته به حدی بوده است که برای بازشماری آرا 70 کارشناس از تهران به تبریز گسیل شده است. این همان تاریخ سازی جناب شهرتی فر است که تاکنون هیچ فرمانداری موفق به ان نشده است.
باری امروز حال و روز تبریز چندان خوش نیست. نه اخبار شهری و نه اخبار سیاسی تبریز جندان شنیدنی نیست.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
شهرتی فر کاره ای نیست .به اصطلاح او بازیگر است نه کارگردان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
خدا بدادمان برسد با این مسولین. استاندارمون در غیبت کبری بودند وقتی چوپیچه شد که برکنار خواهد شد الان هر روز خدا در مطبوعات و تلویزیون عرض اندام می نمایند. گویی این همه تقلب و فساد نتیجه بی توجهی آنها نبوده.
شاهین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
فساد در تمامی دستگاههای اداری وارد شده ورقابت شدیدی بین مدیران برای اختلاس وخیانت ایجاد شده ودلیلش هم عدم نظارت دستگاههای اجرایی یا به عبارت دیگر فاسد شدن دستگاههای نظارتی میباشد وقتی حراست شهرداری خودش فاسد شود دیگر از زیر مجموعه هایش چه انتظاری می توان داشت هرچه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :