تراکتورسازی 3 - النصر 1
به گزارش تابناک تبریز،تراکتور سازی تبریز در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی مقابل النصر با نتیجه سه بر یک به برتری رسید ولی در مجموع با نتیجه پنج بر چهار نتیجه را نماینده امارات واگذار کرد تا از ادامه رثقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف شود.
کد خبر: ۲۳۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴ 24 May 2016
تراکتورسازی ایران که یکی از دو نماینده ی شایسته ی کشور در مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز راس ساعت 20 در حضور بیش از 70 هزار تماشاگر مشتاق رو در روی النصری قرار گرفت که بازی رفت را با نتیجه ی سنگین 4 بر 1 به حریف اماراتی واگذار کرده بود و برای صعود نیاز به 3 گل داشت.
تراکتورسازان مطابق انتظار بازی را هجومی آغاز کرد ولی در همان دقایق ابتدایی دروازه ی خود را توسط حسین صالح باز شده دید.همان بازیکنی که در بازی رفت 2 گل به تراکتووری ها زد.

تراکتور با همین نتیجه به رختکن رفت تا امید ها برای صعود بسیار کمرنگ شود.

ولی تراکتور در آغاز نیمه ی دوم 180 درجه با تیم 3 نیمه ی گذشته فرق کرده بود و تیمی سراسر هجومی شده بود و در همان ابتدای نیمه ی دوم در دقیقه ی 47 توسط فرزاد حاتمی به گل رسید.
امواج حملات زهردار تراکتور ادامه داشت تا این تیم در دقیقه ی 61 با ضربه ی دیدنی محمد ایرانپوریان به گل دوم برسد.
تراکتور که امید صعود در دلش زنده شده بود در دقیقه ی 73 و باز هم به وسیله ی فرزاد حاتمی به گل رسید تا تراکتور سازان برای 120 دقیقه ای شدن بازی فقط به یک گل نیاز داشته باشند.

اتلاف اوقات بسیار زیاد اماراتی ها و داوری و چند صحنه ی مشکوک تمرکز را از شاگرئان قلعه نویی گرفت و در دقایق انتهایی بازی نیز حملات تراکتور به جایی نرسید تا شاگردان یوانوویچ با چاشنی شانس به دور بعدی رقابت ها صعود کنند و تراکتورسازان در عین شایستگی از دور رقابت ها حذف شوند و پس از فصلی پر فراز و نشیب به استراحت تابستانی بروند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :