دکتر رضایی در مراسم تجلیل از جوانان نمونه استان آذربایجان شرقی:
مراسم تجلیل از جوانان نمونه و برتر هشتمین جشنواره با حضور میهمان ویژه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سالن تالار اندیشه ائل گولی برگزار گردید.
کد خبر: ۲۳۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲ 25 May 2016
مراسم تجلیل از جوانان نمونه و برتر هشتمین جشنواره با حضور میهمان ویژه  دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  در سالن تالار اندیشه ائل گولی برگزار گردید.مراسم تجلیل از جوانان نمونه و برتر هشتمین جشنواره با حضور میهمان ویژه  دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  در سالن تالار اندیشه ائل گولی برگزار گردید.
 
دکتر محسن رضایی در این مراسم باتوجه به ارزشمندی نیروی های جوانان در کشور گفت:جوانان فرشتگان نجات ملت ایران زمین هستندجوانان فرشتگان نجات ملت ایران زمین هستند که این نجات بخش بودنشان را در جای جای تاریخ به رخ دشمنان کشیده اند.

وی در این باره گفت:جوانان کشور دو سدّ آهنین که مانع پیشرفت و توسعه ی کشور بودند را شکسته و راه تعالی را بروی ملت ایران باز کردند که اولین مشکل پیشرو ملت بزرگ  ایران، استبداد قریب به 250 ساله ی رضاخان و پسرش بود که سربازان خمینی کبیر که همگی جوان بودند توانسته اند این مانع را با جان برکفی و ایثارگری برطرف کردند.

دومین سدّ راه این ملت صدام و پشتیبان هایش بودند که بازهم جوانان سینه سپر کردند و نگذاشتن حتی یک وجب از این سرزمین پهناور به دست دشمن خون خوار بیافتد.

دکتر رضایی در مورد نتایج اعتماد به جوانان افزود: اعتماد به جوانان کشور، کارگشای خیلی از مسائل روز کشور است.مسئولان و مدیران باید با کار مربیگرانه و فرهنگ حمایتی به جوانان اعتماد کنند تا نتایج حداکثری را دریافت کنند.جوان های که توانسته اند با استبداد رضاشاه و حمله صدام مقابله کنند ،می توانند مسائل مربوط به صنعت و کشاورزی را حل کنند.

وی با یادآوری اقتصاد مقاومتی اذعان داشت:دولت و مجلس باید بستر مناسب و نقش تسهیل کننده گی را ایفا کرده و با اعتماد به جوانان متخصص و کاربلد باعث محقق شدن اقتصاد مقاومتی بشوند.
سرلشکر رضایی در مورد توجه به صنایع کوچک گفت:بانک ها نباید از ارائه تسهیلات به صنایع ،واحدهای تولیدی کوچک به بهانه ی ریسک زیاد امتناع کنند.

وی افزود: در حال حاضر در برخی از صنایع قریب به یکسال طول می کشد تا مجوزهای مربوطه را دریافت کنند و بعد از این مرحله صنایع تولیدی با فراز ونشیب های فراوانی زیادی روبرو می شوند که با بستر سازی مناسب می توان گره هایی از مشکلات صنایع باز کرد که این گره گشایی می تواند وضع بیکاری جامعه را نیز بهبود بخشد.

کد خبرنگار:۵۱۰۱
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار