دکتر شبستری خبرداد:
دکتر سعید شبستری در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) و تجلیل از جوانان نمونه استان آذربایجان شرقی، افزود: با وجود مشکلات و فشارهای اقتصادی در دوران تحریم‌ها، نرخ بیکاری استان از آغاز به کار دولت تدبیر و امید از 12 درصد به 7 درصد رسیده است.
کد خبر: ۲۳۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹ 26 May 2016
به گزارش تابناک تبریز،دکتر سعید شبستری در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) و تجلیل از جوانان نمونه استان آذربایجان شرقی، افزود: با وجود مشکلات و فشارهای اقتصادی در دوران تحریم‌ها، نرخ بیکاری استان از آغاز به کار دولت تدبیر و امید از 12 درصد به 7 درصد رسیده است.

وی با اعلام این که رتبه استان در فضای کسب و کار نیز از ردیف 19 به 10رسیده است، گفت: این موضوع نوید بخش آینده ای روشن برای جوانان خلاق استان است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که انقلاب اسلامی با تحولی شگرف در درون جوانان به پیروزی رسید، افزود: ایثار و جان‌فشانی جوانان در دوران هشت سال دفاع مقدس به منصه ظهور رسید و امنیت امروز کشور مدیون همان ایثارگری هاست.

وی با تاکید بر این که تداوم روحیه ایثار در بین جوانان ضروری اس، افزود: شبکه های ماهواره ای و اجتماعی به دنبال بمباران تبلیغاتی جوانان کشور هستند تا مانع تحول جوانان ایران اسلامی در سایه ایمان و خودباوری شوند.

شبستری افزود: بسیاری از جوانان ایران اسلامی با وجود همه مشکلات و زیر بمباران تبلیغاتی دشمنان سکوهای موفقیت را در عرصه های مختلف کسب می کنند.

وی به وضعیت اقتصادی دولت اشاره کرد و گفت: دولت با مشکلات عدیده مالی مواجه است اما با وجود همه مشکلات به آینده امیدوار است.

شبستری ایجاد فضای دو قطبی را یکی از آفت های پیشرفت کشور عنوان کرد و گفت: نباید در داخل کشور دشمن تراشی کنیم و با ایجاد فضای تهمت و افترا سرمایه های اجتماعی نظام را از دست بدهیم؛ امروز باید شرایطی را فراهم کنیم که جوانان استوارتر از همیشه پشتیبان انقلاب باشند.

در این جشنواره که با مشارکت استانداری آذربایجان شرقی و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، از جمعی از جوانان برتر و نمونه استان تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
ازاین شعار ها مردم خسته شده اند حداقل دروغ نگویید مثلا چکار کردید کارخانه راه انداختید رفاه مردم زیاد شده چه شده بیکاری شده 7 درصد ؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
چطوری بیکاری را 5 درصد کاهش دادین ؟ این 5 % چند نفر هستند ؟ کجا ها مشغول بکار شدند ؟ آخه دروغگویی هم حدی دارد این همه اخراج ، آنوقت ادعای 5% کاهش بیکاری؟!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
رکود دی ها دده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :