مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: به خاطر هواداران و نگرانی‌ آنها بابت شرایط تیم بحث واگذاری باشگاه تراکتورسازی منتفی شد.
کد خبر: ۲۳۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹ 28 May 2016
 سعید عباسی در مورد جلسه امروز هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: جلسه بسیار خوب و مثبتی بود. در بحث فروش سهام کار تقریبا قطعی شده بود، اما به خاطر هواداران و نگرانی‌هایی که آنها داشتند و اینکه خداناکرده تیم دچار مشکل نشود، تصمیم به حفظ سهام باشگاه گرفته شد. در بحث بودجه و مدیریت هم نتایج مثبتی در جلسه حاصل شد.


وی در مورد اعضای هیأت مدیره عنوان کرد: دو تن از اعضای قبلی (آقابابایی، الهی شکیب) که از مدیران ارشد هستند با توجه به مشغله‌ای که دارند دیگر کنار ما نخواهند بود و به جای آنها دو تن از مدیران خوبی عباس الیاسی و کوهی کار خود را دنبال خواهند کرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در ادامه خاطرنشان کرد: ما در این مدت به دنبال حل مشکلات بودیم،از چندی پیش مجمع باشگاه هم تشکیل شد. اعضای هیأت مدیره هم ثبت نشده بودند که امروز کارهای ثبت آن را انجام دادیم. صورت‌های مالی را هم مشخص کردیم. از حسن نظر دوستان تشکر می‌کنم و قرار شدن بنده به طور محکم کارم را ادامه دهم. طی هفته آینده رایزنی‌های لازم را در مورد سرمربی و بازیکن انجام می‌دهیم و حاصل آن در جلسه هفته آینده در تبریز مشخص خواهد شد. این جلسه برای بررسی‌ نهایی سرمربیگری است. من برنامه و خواسته مربیان را دریافت می‌کنم و با بردن آنها به هیأت مدیره تصمیم نهایی اتخاذ می‌شود.

عباسی در رابطه با اینکه چند گزینه مدنظر آنهاست، خاطرنشان کرد: فقط بحث یک شخص مطرح نیست، بلکه ما نظر هواداران را هم مدنظر قرار می‌دهیم و این موارد را هم بررسی می‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا امیر قلعه‌نویی گزینه اول است، اظهار داشت: قلعه‌نویی نیم فصل در تیم ما حضور داشته و از او خواستیم به عنوان گزینه اول برنامه‌هایش و بازیکنانی که موردنیاز است را اعلام کند، اما گزینه‌های دیگری را هم مدنظر داریم.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد اینکه آیا علی دایی هم گزینه این تیم است عنوان کرد: خیر تا به الان هیچ صحبتی با کسی نشده است.، تنها از قلعه‌نویی که در تیم حضور داشته به طور کتبی درخواست کردیم برنامه بدهد و با توجه به برنامه‌هایش از لحاظ بودجه‌ای هم وضعیت را مشخص کنیم و بازیکنانمان را مورد آنالیز قرار دهیم.

وی در مورد اینکه آیا گزینه خارجی هم مدنظرشان است، گفت: یک مورد گزینه خارجی مدنظرمان است که باید این مسئله را در هیأت مدیره به رأی بگذاریم.

عباسی در مورد اینکه آیا این گزینه سابقه کار در ایران را داشته است، تصریح کرد: بله، او سابقه فعالیت در ایران را داشته است.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد اینکه چه زمانی بودجه مشخص خواهد شد، عنوان کرد: بودجه را باید به زودی مشخص کنیم، قرار  بود بعد از بازی با النصر بحث فروش سهام مطرح شود که با درخواست هواداران و باتوجه به نگرانی آنها تصمیم بر این شد که این موضوع منتفی شده و باشگاه طبق همان شرایط قبلی برای شادی هواداران به فعالیتش ادامه دهد.

وی در مورد اینکه آیا با منتفی شدن فروش، نگرانی بابت مشکلات مالی ندارند، عنوان کرد: بخشی از صحبت‌هایی که انجام شده پیرامون همین مسئله است. ما باید شرایط مالی را مشخص کنیم. طبق صحبت‌هایی که شده تلاش‌های لازم برای رفع این مشکل هم صورت می‌گیرد./فارس

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار