توقف قطار تغییر فرمانداران آذربایجان‌شرقی در ایستگاه چاراویماق
دومین جابه‌جایی فرمانداران دولت تدبیر و امید در سطح شهرستان‌های استان آذربایجان‌شرقی بعد از انتخابات فردا یکشنبه با تغییر فرماندار شهرستان چاراویماق ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۲۴۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 04 June 2016

قرار است در روزهای آینده با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی تودیع و معارفه برخی فرمانداران در استان در سطح شهرستان‌های استان آذربایجان‌شرقی انجام شود.

براساس این گزارش، دومین تغییر فرمانداران آذربایجان‌شرقی قرار است فردا شانزدهم خرداد در چارارویماق برگزار شد که طی این مراسم احمدعلی اسدپور معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار میاندوآب به عنوان فرماندار شهرستان چاراویماق به جای علی بدرشکوهی که در بیست و چهارم اسفند سال 92 در این پست بود معرفی شود.

احمدعلی اسدپور، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار میاندوآب مهرماه سال گذشته در این پست مشغول بوده است و وی تاکنون در سمت‌های مختلفی از جمله رئیس اداره امور مهاجرین و معاون امور پرورشی اداره آموزش و پرورش نقده و معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری‌های مهاباد و خوی فعالیت داشته است.

گفته می‌شود علی بدرشکوهی نیز به عنوان فرماندار شهرستان بستان‌آباد طی روزهای آینده معرفی می‌شود.

این گزارش می‌افزاید، طبق اخبار رسیده قرار است در روزهای آینده فرمانداران شهرستان‌های اسکو، بستان‌آباد، هریس تغییر کنند.

سیزدهم خرداد امسال با حضور سعید شبستری‌خیابانی معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی در مراسمی محمدباقر خانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ملکان معرفی و از خدمات جهانگیر اسکندرزاده در پست فرمانداری ملکان تقدیر به عمل آمد.

اسکندرزاده نیز قرار است روزهای آینده به عنوان مدیرکل انتظامی و امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی منصوب شود. وی به جای محمود چمنی که بازنشسته می‌شود در این پست مشغول می‌شود.

شهرستان چاراویماق با وسعت 3208 کیلومتر مربع (7 درصد مساحت استان) در 180 کیلومتری تبریز واقع شده است. این شهرستان از سمت شمال با شهرستان هشترود، از سمت شرق با شهرستان میانه، از سمت غرب با استان آذربایجان غربی و شهرستان مراغه و از سمت جنوب با استان‌های آذربایجان غربی و زنجان هم‌مرز است.

طبق آخرین تقسیمات کشوری شهرستان چاراویماق دارای دو بخش به نام‌های مرکزی (شامل دهستان‌های چاراویماق مرکزی، چاراویماق جنوب‌غربی، ورقه و قوری‌چای شرقی) و شادیان (شامل دهستان‌های چاراویماق شرقی و چاراویماق جنوب‌شرقی)، یک نقطه شهری به نام قره‌آغاج و 248 آبادی است./فارس

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
جابجایی فرمانداران طرحی برای انتخابات ریاست جمهوری سال آتی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :