هشدار؛
به گزارش تابناک تبریز عملکرد تراکتور سازی را در فصل نقل و انتقالات را در مجموع می‌توان مثبت ارزیابی کرد جایی که توانست نقاط ضعف خود را در فصل پیش بپوشاند.
کد خبر: ۲۴۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ 14 June 2016
به گزارش تابناک تبریز عملکرد تراکتور سازی را در فصل نقل و انتقالات را  در مجموع می‌توان مثبت ارزیابی کرد جایی که توانست نقاط ضعف خود را در فصل پیش بپوشاند.

اما  به نظر نویسنده باید دو نکته بیشتر مورد بررسی قرار گیرد تا زمینه موفقیت تیم در بازی های پیش رو بیشتر شود.

میانگین سنی تراکتور بالا رفته است

تراکتور که همیشه به تیم جوانی معروف بوده و توانسته بود در سال‌های متمادی بازیکنان سطح بالایی به فوتبال ایران تحویل دهد چند سالی است فقط به خرید بازیکن می‌پردازد و  فعالیت در خور شانی در زمینه بازیکن سازی ندارد.

امسال نیز تراکتور از این قضیه مستثنی نبود و به جز چند بازیکن سربازی که موظف به گرفتن آن ها بود سراغ بازیکنان گران قیمت و البته پا به سن گذاشته رفت.

تراکتور در مهم ترین خطوط خود به سراغ بازیکنان بالای 30 سال رفته است

قلعه نوعی برای ترمیم نقاط ضعف خود در خط دفاعی سراغ محسن بنگر رفت. بنگر با 36 سال سن باید در خط دفاع تراکتور بازی کند. در سطح بازی محسن بنگر حرفی نیست اما در فصل گذشته دیدیم که در چند بازی اشتباهات فاحشی انجام داد که منجر به شکست پرسپولیس شد.

امیر قلعه نوعی حتما در کنار این بازیکن باتجربه باید مدافعین سریع و جوانی به کار بگیرد تا خلاء کندی خط دفاع تراکتور از بین برود.

مثلث میانی خطرناک

خط میانی تراکتور را از دو نظر میتوان خطرناک توصیف کرد.هم برای حریفان و هم برای خود تراکتور!!

قلعه نوعی در خط میانی بعد از جدا شدن بختیار و ملحق شدن به استقلال  با محمد نوری بازیکن سابق پرسپولیس تهران میخواهد ادامه دهد.


امیر قلعه نوعی که در سر خود مثلث هچومی سروش رفیعی محمد ابراهیمی و عالیشاه را میپروراند موفق به ثبت قرار داد با عالیشاه نشد ولی میخواهد این مثلث را با محمد نوری و سروش رفیعی و محمد ابراهیمی ترسیم کند.

در بررسی میانگین سنی این خط مهم باز به سن بالای محمد نوری و   محمد ابراهیمی میرسیم که هر دو یالای 30 سال دارند که میتواند زنگ خطری برای خستگی این بازیکنان  در نیمه دوم  باشد.

اما قلعه نوعی ادینیو را برای خط حمله خود به خدمت گرفت . همه می دانند ادینیو 34 ساله یک گل زن خوبی است اما یک ایرادی دارد و آن گلزنی این بازیکن همیشگی نیست .

 شاید چندین فصل خوب گل بزند اما بعد دچار افت شود. همان طور که در دو فصل گذشته که ادینیو در تبریز فوتبال بازی می کرد توانست آقای گل لیگ برتر شود اما فصل پیش که به قطر رفت ادینیو همیشگی نبود و و فقط یک گل زد.

به هرصورت محل سخن نویسنده دو مورد مهم است. یک؛ مدیریت تراکتور باید به فکر و اندیشه بازیکن سازی باشد و بتواند نیاز های خود را از داخل استان تامین کند. و مطلب دیگر میانگین بالای سن بازیکنان تراکتور است که محل تامل برای فوتبالددوستان تبریزی است.
قلعه نوعی که مربی باهوشی است و خوب میداند که با بدنسازی اصولی این مشکلات را بپوشاند اما مدیریت تیم نیز باید به فکر بازیکن سازی باشد تا فصل آینده از از بازیکنان بومی بیشتر بهره گیرد.

محمد کاظم پور



به هرحال   که علامت سوال را در ذهن بسیاری از علاقه مندان تراکتور بوجود آورده که آیا خط میانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار