معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی خبر داد:
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی از برگزاری اجلاس وزرای گردشگری با حضور 32 وزیر گردشگری روزهای 8 و 9 شهریور در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۲۴۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 22 June 2016
به گزارش تابناک تبریز،معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی نیز در جلسه ستاد سفرهای استانی اظهار داشت: بیشترین مسافران نوروزی ما در سال جاری به ترتیب از شهرهای تهران، گیلان، آذربایجان‌غربی، اصفهان، خراسان و همدان بودند.

احمد حمزه زاده گفت: بر اساس نظرسنجی های انجام شده در نوروز ، در مجموع 63.4 درصد گردشگران، خدمات ارائه شده از سوی دستگاه های ذیربط ستاد سفرهای نوروزی استان را خوب، 19.8 متوسط و 10 درصد خدمات را ضعیف اعلام کرده بودند که در این بین نظافت عمومی شهرها و خدمات پلیس انتظامی و راهور بیشترین درصد رضایت را به خود اختصاص داده بود.

وی با استناد به نتایج نظرسنجی های صورت گرفته از گردشگران بر لزوم بهبود کمی و کیفی سرویس‌های بهداشتی، تابلوهای اطلاع رسانی و گسترش سیستم‌های حمل و نقل عمومی و توسعه پارکینگ تاکید کرد.

حمزه ‌زاده اهم برنامه‌های تابستان امسال را ایجاد نظام پاسخگویی مناسب، استخراج و پردازش آمار و اطلاعات مسافران، استقرار یکصد راهنمای گردشگری در 30 مرکز اطلاع رسانی، برپایی نمایشگاه‌ های صنایع دستی در شهرهای مختلف استان، برگزاری جشنواره‌های مختلف از جمله جشنواره سفره ایرانی فرهنگ گردشگری از 13 تا 15 مرداد و نیز اجلاس وزرای گردشگری کشورهای آسیایی در دهه اول شهریور عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار