کد خبر: ۲۵۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 23 June 2016
به گزارش تابناک تبریز پس از دستگیری های اخیر در مجموعه شورای شهر تبریز و دستگیری 4 عضو این شورا، و بررسی مجموعه کامل این پرونده از طرف دادگستری استان، در اواخر ماه گذشته بود که خانم المیرا خاماچی با قید وثیقه آزاد شد.

امروز نیز خانم اکرم حضرتی با قید وثیقه آزاد شده است .

اما با یک تفاوت

 بالتبع پروسه ای که برای خانم خاماچی اتفاق افتاد و بدنبال آزادی، در اولین جلسه شورای شهر تبریز حاضر شد نمی تواند برای خانم حضرتی نیز اتفاق افتد.

به گفته مسئولان ذیربط با توجه به سررسید مدت تعلیق سه نفر از افراد دستگیر شده از شورا و همچنین معرفی دو عضو علی البدل در جلسه هفته پیش شورای شهر تبریز به جای خانم اکرم حضرتی و آقای (ح.ش)  و البته استعفای شفاهی یک عضو علی البدل در اولین حضور خود در جلسه شورا به نظر می رسد حضور ایشان وارد معادله پیچیده ای شده است .


فرماندار تبریز در این مورد  می گوید که خبری از آزاد شدن وی ندارد و در صورت آزادی خانم حضرتی و استعفای شفاهی یکی از اعضای علی البدل در آن جلسه، باید بازگشت وی به شورا مورد بررسی قرار گیرد.

اما باید این هفته را صبر کرد تا در جلسه روز یکشنبه شورای شهر تبریز متوجه حقایق شد.

گفتنی است این عضو شورای شهر کلانشهر تبریز حدود 3 ماه قبل به اتهام ارتشاء دستگیر و بازداشت شده بود و حال احتمال بازگشت وی به شورا دور از انتظار نیست.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نیما تبریزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
خیلی جالبه هنوز با قید وثیقه از زندان ازاد شده اومده جلسه شورای شهر شرکت کرده بابا این شهر صاحب نداره اقای استاندار خواهشا از خواب خرگوشی بیدار شین دیگه بسه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار