در این عملیات امدادی هلال احمر خدمات امدادی لازم به 107 تن از متاثران از سیل و آبگرفتگی 24 ساعت گذشته ارائه داده شده و به 50 واحد مسکونی در روستای بیرق شهرستان تبریز آسیب وارد شده است.
کد خبر: ۲۵۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 25 June 2016

به گزارش تابناک تبریز، در پی بارش شدید باران در 24 ساعت گذشته  که منجر به وقوع سیل در مناطقی از شهرستان تبریز قریه بیرق از توابع باسمنج و شهر کوزه‌کنان از توابع شهرستان شبستر شد، مجددا نجاتگران جمعیت هلال احمر به کمک سیل زدگان شتافتند.

نجاتگران به محض دریافت خبر وقوع سیل در شهر کوزه‌کنان از توابع شهرستان شبستر بلافاصله اکیب امداد و نجات این جمعیت متشکل از تمام کارکنان و نجاتگران با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام و شروع به تخلیه آب از چند منزل کردند.

 این دومین سیل در طول یک هفته است که در این منطقه رخ می‌دهد و خوشبختانه این سیل تلفات جانی نداشته است و تنها به چند منزل مسکونی آسیب رسانده است.

امدادرسانی به  ادثه سیل در روستای بیرق  از توابع باسمنج تبریز

برابر اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات‌های امدادی معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی، همچنین ظهر روز جمعه گذشته در پی وقوع سیل در روستای بیرق از توابع شهر باسمنج تبریز تیم‌های امدادی معاونت امداد و نجات به روستای بیرق مراجعه کردند.

در این عملیات امدادی خدمات امدادی لازم به 107 تن از متاثران از سیل و آبگرفتگی ارائه داده شده است و همچنین به 50 واحد مسکونی در روستای بیرق شهرستان تبریز آسیب وارد شده است.

تخلیه آب از 26 واحد مسکونی با 7 دستگاه موتور پمپ و لجن‌کش صورت گرفته است  که برای امدادرسانی‌ها 13 تیم شامل 39 امدادگر و نجاتگر در 24 ساعت گذشته خدمات لازم را به هموطنان ارائه کردند و امدادرسانی‌ در روستای بیرق ادامه دارد.

گفتنی است با توجه به عملیات سیل و آبگرفتگی 24 ساعت گذشته، 5 شهرستان  تبریز، مراغه، بستان‌آباد، شبستر و چاراویماق استان آذربایجان‌شرقی تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :