شهین باهر:
ایرج شهین باهر ریاست کمیسیون عمران ناطق پیش از دستور جلسه این هفته شورای شهر تبریز بود.
کد خبر: ۲۵۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷ 26 June 2016
به گزارش تابناک تبریز،شهین باهر که اکثر حرف های پیش از دستور را مختص بارش های اخیر شهر  تبریز که باعث ایجاد سیل در شهر تبریز شد،اظهار داشت: بارش های اخیر شهر در 50 سال اخیر بی نظیر بود ولی با این همه  شورای شهر مسایل این چنینی را بایستی آسیب شناسی کند تا دیگر شاهد سیل گرفتگی در خیابان ها و زیر گذرهای شهر نباشیم.

ایرج شهین باهر اذعان داشت: مناطقی که با ساخت و ساز غیر مجاز درست شده اند بیشتر در معرض آسیب های همانند سیل و آب گرفتگی هستند و قبل از اینکه بلایای طبیعی همچون زلزله گریبان گیر شهر شود باید به این مسایل رسیدگی کنیم.

شهین باهر افزود:این بارش های اخیر گویای مشکل استراتژیک در طراحی شهری تبریز است ,چرا نباید در این شهر فکری به حال کانال های آب رو شهر نمی کنیم؟؟

ریاست کمیسیون عمران یاد آور شد:متاسفانه در پروژه‌های که قبلا در شهر کار شده است در شانه های پل ها مکانی برای کانال های آب رو پیش بینی نشده است  که برای مثال می توان به زیر گذر  آخر شریعتی اشاره کرد ولی خوشبختانه در چند پروژه اخیر شهرداری تبریز همچون روگذر شهید حمید باکری مسایل مطرح شده ،درست عمل شده است که جمع نشدن آب های سطحی در زیر گذر شهید حمید باکری در بارش های اخیر نیز گویای این امر است.

ایرج شهین باهر گفت:باید در شورای شهر تبریز ردیف  مشخص و بیشتری  برای مدیریت بحران شهرداری در نظر بگیریم زیرا مدیریت بحران شهرداری ساختمان مشخصی برای خود ندارد بعبارتی خود مدیریت بحران شهرداری در بحران به سر می برد.

کدخبرنگار:1501
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :