نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی خواستار شد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه پسوند «اسلامی» وزارت ارشاد باید مدنظر این مجموعه باشد گفت: مسئولان در چاپ و انتشار کتب و صدور مجوز برای مطبوعات دقت کافی را داشته باشند.
کد خبر: ۲۵۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴ 26 June 2016
به گزارش تابناک تبریز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری با اشاره به تعاریف فرهنگ، اظهار داشت: آموزه‌های دینی و اعتقادی از ارکان اصلی فرهنگ هستند و مهم‌ترین رسالت نهادهای فرهنگی و در راس آن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بسط و گسترش فرهنگ متعالی اسلامی و شیعی است.

وی افزود: پسوند «اسلامی» وزارت ارشاد باید مد نظر فعالان و کارکنان این مجموعه باشد و با تاسی از آموزه‌های دینی،  جامعه را به سوی ارزش‌های اسلامی سوق دهند و بر چاپ و انتشار کتب و صدور مجوز برای مطبوعات دقت کافی را داشته باشند.

آیت‌الله شبستری با اشاره به گستردگی حوزه فعالیت این مجموعه اظهار داشت: در این عرصه حساسیت هم باید بالا باشد و پیوند و عجین شدن با مسائل دینی نیز قوی و غنی باشد.

وی تاکید کرد: هنرمندی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند باید متأثر از دین اسلام باشد و اگر هنر این هنرمند برگرفته از اسلام باشد هم تأثیرگذار و هم ماندگار خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :