توقف اتومبیل کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران توسط پلیس و ضبط گواهینامه اشکان دژاگه در سایتهای آلمانی بازتاب داشته است. این اتفاق برای دژاگه صبح روز بعد از پیروزی تیم آلمان مقابل ایتالیا رخ داد.
کد خبر: ۲۵۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 04 July 2016
به گزارش تابناک تبریز، وز گذشته بود که خبر توقف خودروی اشکان دژاگه توسط پلیس آلمان و ضبط گواهینامه کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به خاطر رانندگی بعد از مصرف الکل رسانه‌ای شد.

یک سایت آلمانی در تشریح جزئیات این اتفاق نوشت: «اشکان دژاگه به صورت کاملا مشخصی با سرعت بالایی با اتومبیل خود در حال رانندگی بود. زمانی که پلیس او را در ساعت ۸:۳۰ صبح متوقف کرد، از او تست الکل گرفته شد که این تست مثبت بود.»

در ادامه این گزارش آمده است: «دژاگه زمانی به خاطر خالکوبی‌هایش در ایران تحت فشار بود. حالا واکنش‌ها به این اتفاق در ایران چگونه خواهد بود؟ اشکان دژاگه در حال حاضر بازیکن تیم العربی قطر است. او بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال آلمان برابر ایتالیا در جام ملتهای اروپا به یک کلوپ رفت تا این پیروزی را جشن بگیرد و صبح زود این کلوپ را ترک کرد ... گواهینامه دژاگه به سرعت ضبط شد چرا که او از دادن نمونه خونی خودداری کرد.»

در بخش پایانی این گزارش هم به خالکوبی‌های دژاگه و دردسرهایش در ایران اشاره شده است: « در سال ۲۰۱۵ دژاگه از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران به خاطر خالکوبی‌هایش تحت فشار بود و هنوز مشخص نیست به این اقدام این بازیکن چه واکنشی نشان داده خواهد شد. دژاگه در سال ۲۰۰۷ بازیکن تیم زیر ۲۱ سال آلمان بود که از بازی مقابل اسرائیل خودداری کرده بود.»/مهر

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار