بسته خبری «تابناک»؛
صد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«کنایه یک نماینده مجلس به احمدی نژاد»،«چرا سیدحسن خمینی لباده نمی‌پوشد؟»،«آتش سوزی ماهشر کار داعش است؟»،«در قم دلارهای زیادی علیه حجاب هزینه می‌کنند»،«روش عجیب یک مدیر برای تبریک عروسی فرزندش!»و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۲۵۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴ 08 July 2016
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

تهدید به افشای هزاران سند از بنیاد شهید
امیر خجسته رئیس کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در مجلس نهم گفت: ارایه پرونده تفحص از بنیاد شهید طی گزارش مبسوط به رئیس قوه قضائیه اکنون رئیس قوه قضاییه دستور دادند تا این موضوع در دادگاهی پیگیری شود، از قبل تعدادی از افراد دستگیر شده‌اند و در آینده نیز با قدرت این کار ادامه می‌یابداینکه آقای زریبافان اعلام می‌کند که اگر به اندازه حبه قندی سند دارید آن را رو کنید باید گفت که اگر رئیس مجلس اجازه دهد ۳۰ هزار سند از این تحقیق و تفحص را رسانه ‌ای خواهم کرد. ما با هیچ یک از افراد رودربایستی نداریم و با هیچ کس نیز تبانی نکرده‌ایم؛ اینکه می‌گویند این پرونده مختومه شده اطلاعات غلطی است. ما مشکلات عدیده‌ای در بانک دی و سیستم‌های اقتصادی در بنیاد شهید داشتیم که تیم تحقیق و تفحص در بررسی‌های خود به آن‌ها پرداخت.


واکنش  امام جمعه تهران به فیش های نجومی
آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران، گفت: غارتگر بیت‌المال بداند یک دزد است. حکومت امیرالمومنین به خاطر خیانت همین غارتگران بیت‌المال آسیب دید و ممکن است یک حکومت به خاطر غارتگران بیت‌المال سقوط کند. در این کشور ۹۵۰ حقوق کلان داشتند و غارتگر بیت‌المال بوده‌اند که مدیران شرکت‌های بیمه‌ای و بانکی بودند. حتی حقوق‌های بالای ۵۰ میلیون را شنیدیم. این‌ها مثل زالو خون نظام را می‌مکند و نمی‌گذارند بودجه به دست مردم برسد. می‌گویند بودجه نیست، بودجه هست، اما در کنار بودجه‌های کلان، دزدهای زیادی وجود دارندنمی‌دانم مسئولان مربوطه خواب بودند؟ اگر بیدار بودند جلوی این غارتگری‌ها را می‌گرفتند. یک طرح و لایحه وضع می‌شد و جلوی این غارتگری را می‌گرفتنددیوان محاسبات و سازمان بازرسی کجا بودند؟ چرا مسئولان از این مسائل با خبر نیستند؟ ایلنا این خبر را منتشر کرد.


روش عجیب یک مدیر برای تبریک عروسی فرزندش!

ظاهرا مدیر یکی از شرکت های پیمانکاری در مشهد که برخی از بیلبوردها را برای مدتی اجاره کرده، برای مراسم ازدواج فرزندش شهر را به این شکل در اورده است! نامه نیوز این خبر را منتشر کرد.

بسته روز جمعه

212 هزار امضا براي انحلال تيم ملي فوتبال روسيه

حذف زودهنگام تيم ملي فوتبال روسيه در نخستين مرحله از رقابت هاي (گروهي) يورو 2016 فرانسه و انتقادهاي گسترده مردم، سبب شد بيش از 212 هزار نفر خواستار انحلال اين تيم و اختصاص صرف بودجه آن براي ارتقاي ساختار ورزش فوتبال شوند. سایت 90 این خبر را منتشر کرد.


ولنگاری مالی و ادارای فقط مربوط به فیش‌های حقوقی نیست

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سؤالی در خصوص حقوق‌های نجومی برخی از مدیران گفت: این حقوق‌های نجومی یک ولنگاری مالی و یک ولنگاری اداری است، مثل همان ولنگاری فرهنگی که رهبر معظم انقلاب فرمودند. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پاسخ به سوالی در خصوص حقوق‌های نجومی برخی از مدیران، با اشاره به ناراحتی مردم از این موضوع گفت: این حقوق‌های نجومی یک ولنگاری مالی و یک ولنگاری اداری است، مثل همان ولنگاری فرهنگی که رهبر معظم انقلاب فرمودند. وی افزود: این ولنگاری مالی و اداری فقط مربوط به فیش‌های حقوقی نیست، نمونه‌های بیشتری را می‌توان در سفرهای خارجی، همایش‌ها، اهدا جوایز و امثال این‌ها یافت. رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: مسئولان باید در همه‌ جا طبق فرمایش امیرالمومنین(ع) عمل کنند که فرمودند: نوک قلم‌هایتان را نازک کنید، تا کاغذ کمتری مصرف کنید. چمران با تاکید بر اینکه دریافت حقوق‌های نجومی کار صحیحی نیست و باید با آن‌ها برخورد شود عنوان کرد: این فیش‌های حقوقی نباید باعث به وجود آمدن بدبینی بین مردم شود، همه‌ی مسئولان اینگونه نبوده و نیستند، و امیدواریم که کسانی هم که اینگونه بد عمل کرده‌اند به خودشان بیایند وب رای مردم کار کنند. خبرگزاری فارس این خبر را منتشر کرد.


ادعای داعش درباره یکی از استانهای ایران

داعش فیلم تبلیغاتی تازه ای منتشر کرده که در آن ساختار خلافت خودخوانده داعش را نشان می دهد که با وجود شکست های متحمل شده ماه های اخیر در مرزهای عراق و سوریه گسترده است و می گوید همچنان حکومت خود را حفظ می کند. نیوزویک نوشت: در این فیلم که منتشر شده گفته می شود که وظایف بغدادی شامل آماده ساختن نظامیان داعش و تقویت جبهه های مختلفی که داعش در آن می جنگد است. همچنین در این فیلم بیان می شود که کمیته هیات های داعش مسئولیت نظارت بر ادارات و کمیته های این گروه، ولایت (استان ها)، تحت حکومت والی (فرماندار) و دیوان ها (اداراتی برای حفظ حقوق مردم) همچون اجرای مجازات های وحشیانه برای نقض قوانین را بر عهده دارد. این گروه ادعا می کند در مجموع 35 استان در سراسر جهان دارد که 19 تای آن در عراق و سوریه و 16 استان از جمله خراسان خارج از سرزمین های تحت کنترل این گروه است! انتخاب این خبر را منتشر کرد. ایسنا این خبر را منتشر کرد.


کنایه یک نماینده مجلس به احمدی نژاد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بیانیه اخیر رئیس جمهوری درباره پرداخت های نامتعارف و ضرورت اصلاح آن نشان داد که وی برای پیگیری حقوق مردم جدی هستند.محمود صادقی با بیان اینکه رئیس جمهوری برخلاف رئیس دولت سابق خط قرمزی برای دولت و اطرافیان خود قائل نیست افزود: رئیس جمهوری ثابت کرد که در زمینه حفظ حقوق عمومی و منابع کشور با کسی شوخی ندارد.وی با بیان اینکه خلاء ها و ضعف های قانونی نظام پرداخت ها در رده های مختلف مدیریتی باعث سوء استفاده برخی مدیران فرصت طلب شد افزود: اگر این اشکالات به صورت سیستمی و فرآیندی اصلاح شود در آینده شاهد این فسادها نخواهیم بود.این مطلب در ایرنا منتشر شده است.



ادعایی درباره میزان رای احمدی نژاد
سید حسین نقوی حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص رقابت آقای احمدی نژاد و آقای روحانی در انتخابات سال آینده گفت: اگر احمدی نژاد تایید صلاحیت شود، حتما رئیس جمهور می شود و بالای بیست میلیون رای خواهد آورد زیرا احمدی نژاد پایگاه اجتماعی خوبی را در میان مردم دارا است و مردم هم موافق آقای احمدی نژاد هستند. برخی از سیاست های اقتصادی آقای روحانی فرار می کنند. شما می توانید بروید به بازار تهران و از آنها بپرسید که شرایط فعلی مناسب است یا شرایط زمان احمدی نژاد؟ همه این دوستان اشاره خواهند کرد که صد رحمت به احمدی نژاد این بازار راکد مانده است. این مطلب در آریا منتشر شده است.



ادعای جدید سرویس اطلاعات آلمان درباره ایران

سرویس اطلاعات آلمان مدعی شد که ایران پس از توافق هسته‌ای در پی دستیابی به فناوری و تجهیزاتی است که به وسیله آن‌ها بتواند برنامه هسته‌ای و موشکی خود را پیش ببرد.بنابر گزارش «آلگماینر»، سرویس اطلاعات داخلی آلمان در این زمینه هشدار داد که ایران تلاش‌ها برای به دست آوردن تجهیزاتی که در برنامه هسته‌ای کار برد دارند را از زمان دستیابی به توافق هسته‌ای با 6 کشور افزایش داده است.در این گزارش با استناد به اطلاعات سالانه دفتر فدرال حفاظت از قانون اساسی آلمان (BFV) اعلام شده است که ایران برای دستیبابی به مواد غیرقانونی در آلمان مبادرت کرده و این اقدام به ویژه به موادی که در فناوری هسته‌ای به کار می‌روند، مربوط می‌شود.تلاش ایران برای توسعه برنامه‌های موشکی خود از دیگر مواردی است که در این گزارش به آن اشاره شده است.



روایت ده‌نمکی از حادثه کوی دانشگاه

ده‌نمکی در گفت‌وگویی که با هفته‌نامه «جبهه» در تاریخ ۲۹ تیر ۱۳۷۸ داشته و «پارسینه» بخش‌هایی از آن را بازنشر کرده، گفته است:

* اصل ورود نیرو به درون محوطۀ دانشگاه اشتباه بود اما اینکه درون محوطۀ دانشگاه چه گذشته است، من به عنوان یک خبرنگار شاهد عینی بودم. سیستم ارتباطی یا بی‌سیم یا تلفن‌های همراه یقینا و مسلما بین گروه‌های دانشجویی برقرار بوده چون به راحتی با همدیگر ارتباط داشتند.

* هیچ رویارویی سنگین و درگیری نزدیکی بین این جمع قلیل و دانشجویان صورت نپذیرفت و بنده در همان بدو ورود در مقابل حوض کوی دانشگاه این گروه قلیل حزب‌اللهی را متقاعد کردم که این جریان یک بازی است، بازی‌ای است که حزب‌الله نباید گرفتار آن شود. پس از توضیحات من همه سریعا به بیرون کوی دانشگاه رفتند ولی دانشجویان گمان کردند که نیروهای حزب‌اللهی ترسیده‌اند و فرار کرده‌اند لذا شیر شده و حملۀ دیگر خودشان را آغاز کردند و پس از آن از کوی بیرون زدند و جلوی در را هم گرفتند.

* من معتقدم و یقین دارم که حزب‌الله نه در شروع این بحران نقشی داشته و نه در ادامه آن، فقط مهم‌ترین نقشی که حزب‌الله ایفا کرد، در سرکوب فاز دوم بحران بود یعنی اگر حزب‌الله نبود هیچ جایی برای این حضرات از چپ چپ گرفته تا راست راست نبود. اگر بحران فراگیر می‌شد و بعد ملی پیدا می‌کرد اولین کسانی که بر چوبۀ‌ دار می‌رفتند امثال همین سعید حجاریان‌ها و عبدالله نوری‌ها بودند.



چرا سیدحسن خمینی لباده نمی‌پوشد؟

یادگار امام در نوشته‌ای توضیح داد که چرا قبا را بر لباده ترجیح می‌دهد. متن یادداشت حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی که در اینستاگرام او منتشر شده است، به این شرح است: «در میان لباس‌هایی که روحانیون می‌پوشند، جدای از عمامه، آنچه بر دوش می‌افکنند عبا نام دارد و آنچه بر تن می‌کنند، اگر همانند این چیزی باشد که در تصویر به تن دارم لباده نامیده می‌شود و اگر جلوی آن باز باشد، قبا نام دارد.لباده در سال‌های دور حکم پالتو را داشته و روی قبا و در مواقع سرما پوشیده می‌شده ولی بعدها خود به تنهایی نیز متداول شده است. امام موسی صدر، مرحوم شهید بهشتی، آقای خاتمی و آقای روحانی به طور معمول لباده می‌پوشند. مقام معظم رهبری هم در دوره ریاست جمهوری‌شان همین پوشش را داشتند.لباده شاید مزیت‌هایی داشته باشد ولی سختی‌های خاص خود را هم دارد. در  مجموع من قبا را بیشتر می‌پسندم.این عکس را امروز جناب آقا مرتضی اشراقی انداختند.»

بسته جمعه

جلسه کمیسیون امنیت برای بررسی «بیوتروریسم» 

سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی پیامدهای پدیده «بیوتروریسم» با حضور مسئولان امنیتی در این کمیسیون خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزیهای انجام شده، قرار است موضوع چگونگی مقابله با پدیده «بیوتروریسم» در جلسه روز سه‌شنبه 22 تیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مورد بررسی قرار گیرد.وی افزود: قرار است در این جلسه که به بررسی چگونگی مقابله با پدیده «بیوتروریسم» اختصاص دارد، مسئولان امنیتی و دفاعی کشور نیز حضور داشته باشند.سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به دستورکار دیگر این کمیسیون در هفته آینده اظهار کرد: قرار است در روز سه‌شنبه آینده، علل حادثه تصادف اتوبوس سربازان نیروی زمینی ارتش که منجر به  جان باختن و مصدومیت آنها شد نیز مورد بررسی قرار گیرد.این مطلب در تسنیم منتشر شده است.


روایت وزیر دولت احمدی‌نژاد از موضوع فیش‌های حقوقی

پرویز کاظمی گفت:‌مگر می‌شود من در سازمانی مدیر باشم و ندانم زیردستانم چقدر حقوق می گیرند؟ می‌گوید با این افراد برخورد می شود اما موضوع فرد نیست و در حال حاضر تمام اظهارنظرات فقط برای حالگیری بیان می شوند و کسی به دنبال خیر و صلاح کشور و دولت نیست. وی خاطر نشان کرد: 80 درصد هنر مدیریت انتخاب افراد است و اگر درست انتخاب شوند، ‌یک سیستم درست می‌شود. در حال حاضر نیز حقوق ها باید در هر شکلی متعارف باشد اما متاسفانه در کشورما همه چیز صفر و صدی است.این وزیر سابق کابینه دولت نهم ، هم‌چنین تصریح کرد: به طور مثال در کشور قانون گذاشتند که هیچ کس نباید در دو شرکت عضوهیئت رئیسه باشد اما افرادی مسئول شرکت هلدینگ هستند که حدود 100 شرکت زیرمجموعه دارد. حالا باید از کجا این تعداد عضو برای هیأت رئیسه پیدا کنند؟ایسنا این گفت‌وگو را منتشر کرده است.


آتش سوزی ماهشر کار داعش است؟
بیژن نامدار زنگنه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نشت در یکی از واحدهای پارازایلین دلیل آتش‌سوزی در پتروشیمی بوعلی سینا است، اظهار کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و تلاش‌های بسیار خوبی برای خاموش کردن آن صورت گرفت. وی با بیان اینکه تمام تلاش‌ها برای خاموش کردن آتش ادامه دارد ولی زمان دقیق آن مشخص نیست، افزود: این شایعات که حادثه پتروشیمی بوعلی سینا بر اثر خرابکاری بوده است، صحت ندارد، زیرا دلایل فنی باعث بروز این حادثه شد. وزیر نفت با اشاره به اینکه دلیل به وجود آمدن این آتش‌سوزی یا رخ‌دادن کم‌کاری پس از بررسی‌ها اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از کشورهای همسایه از رخ‌دادن این حادثه خوشحال هستند و این واقعا جای تأسف دارد که کشوری مسلمان برای حادثه دیدن برادر مسلمان خود خشنود باشد.انتخاب این خبر را منتشر کرده است.


روایت حداد عادل از موفقیت اصولگرایان
غلامعلی حدادعادل صبح امروز در مجتمع کوثر بیان داشت: انتخابات مجلس دهم مهم بود، در مجموع مجلسی پدید نیامد که باعث نگرانی باشد؛ شرایط تبلیغات و سیاسی داخل اصولگرایان تغییر کرده بود و همین موضوع دلیل این بود که بنده بر وحدت اصولگرایی تأکید داشتیم. حدادعادل عنوان کرد: رقبا مطمئن بودند که به لیست واحد نمی‌رسیم ولی ما موفق بودیم و نکته جالب اینکه 30 نفر لیست اصولگرایان به ترتیب از نفر 31 تا 60 رأی آورد و با اختلاف 19 هزار رأی کمتر انتخابات را به پایان رساندیم. وی خاطرنشان کرد: اگر این وحدت حاصل نمی‌شد، ممکن بود نتیجه بدی را به همراه داشته باشد، به گونه‌ای که کمی دیر به وحدت رسیدیم و زمان برای مدیریت صحنه کم بود.فارس این خبر را منتشر کرده است.


تکذیب اینستاگرام جعلی منتسب به آیت‌الله هاشمی
دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در واکنش به انتشار برخی اخبار کذب در اینستاگرام جعلی تاکید کرد که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هیچگونه صفحه ای در اینستاگرام ندارد.



در قم دلارهای زیادی علیه حجاب هزینه می‌کنند
امام جمعه شیراز هم‌چنین با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مسجد گوهرشاد در 21 تیرماه 1314، به علل وقوع آن حادثه پرداخت و چنین اقدامی از سوی رضاخان را براساس دستور انگلیس برای از بین بردن عفت و حجاب و حیا دانست و گفت: امروز بدبختی جامعه این است که عده‌ای خون‌بهای شهدا را نادیده گرفته و لگدکوب می‌کنند.  ایمانی تصریح کرد: امروز دلار آمریکا و پوند انگلیس توسط گروه‌های زیرزمینی مدلینگ و مانکنینگ خیابانی ترویج داده می‌شود تا قداست حجاب و ارزش عفاف را از میان بردارند. تنها این ظواهر نیست، پشت این موضوع دست‌هایی است. امام جمعه شیراز، تصریح کرد: این موضوع محدود و منحصر به شیراز نیست و حتی در شهر مقدس قم هم دلارهای زیادی هزینه می‌کنند تا حجاب و حیاء و قداست را بشکنند و مسئولان در این موضوع باید هوشیار باشند و ریشه ماجراها را دنبال و تعقیب کنند.ایسنا این خبر را منتشر کرد.


پیگیری ماجرای «فریدون» درکمیسیون اصل90

 سید حسین نقوی حسینی  نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر لابی‌گری حسین فریدون برادر و دستیار رئیس‌جمهور در انتصاب مدیران عامل میلیاردی بانک‌ها، اظهار کرد: براساس اخبار رسیده  آقای فریدون در انتصاب مدیران عامل بانکها اختیاراتی داشته و با لابی‌گری آنها را در جایگاه مدیرعاملی می‌نشانده است.نقوی حسینی تصریح کرد: وی با این لابی‌گری موجب سوءظن‌ها شده و چهره دولت را مخدوش کرده است.سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره اقدامات مجلس برای برخورد با این‌گونه لابی‌گریها و تخلفات، گفت: خانه ملت مسئولیت این موضوع را به‌عهده کمیسیون اصل 90 گذاشته و این کمیسیون در نظر دارد تا همه ابعاد مسئله را بررسی و نتیجه را برای مردم بازگو کند.این مطلب در تسنیم منتشر شده است

کدام وزارتخانه ها فیش های نجومی داشته اند؟

گزارش کمیته ویژه‌ای که بعد از ابلاغ رئیس جمهور و به دستور جهانگیری به منظور بررسی همه جانبه مساله فیش های حقوقی، زمینه‌ها، ابعاد و موارد مختلف آن تشکیل شده بود، منتشر شد.

در بخشی از این گزارش می خوانیم:

«وجود مواردی از پرداخت‌های غیر متعارف در بخش‌هایی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت نفت و وزارت صنعت، معدن و تجارت مشاهده شد که با توجه به ماهیت تخصصی آنها، بررسی و تصمیم‌گیری درباره آنها نیازمند زمان و دقت بیشتری است که وزرای مربوط موظف شدند با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی تصمیمات لازم را در چارچوب معیارهای فوق ظرف یک ماه آینده اتخاذ نمایند.»


آرزو می‌کردم خبر درگذشتم درست بود!

ملکه رنجبر بازیگر پیشکسوت سینما ، تئاتر و تلویزیون در پی خبر درگذشت وی که در فضای مجازی پیچیده است در گفت و گو با میزان گفت: نمی دانم چرا عده ای دوست دارند که من بمیرم اما هنوز زنده هستم.وی افزود: حالم مثل قبل است و تغییری نکرده و پرستار در خانه از من مراقبت می کند اما در شرایطی هستم که آرزو می کردم ای کاش خبر درگذشتم درست بود.این بازیگر سینما خاطرنشان کرد: من در طول زندگی ام به کسی بدی نکردم و همیشه سعی کردم در کار خیر و عمل صالح قدم بردارم؛ ولی ظاهرا عده ای هستند که با این خبرها می خواهند موجب ناراحتی من و اطرافیانم شوند.


برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی در هتل‌های لوکس شمال!

امام جمعه بابل با انتقاد از برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی در یک روز تعطیل و غیرکاری، گفت: برگزاری اقتصاد مقاومتی در یک روز تعطیل و در یک هتل لوکس آیا با روح اقتصاد مقاومتی همخوانی دارد؟ حجت‌الاسلام حسن روحانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به اهمیت نماز جمعه در اسلام، اظهار کرد: روحانی گفت: در شلوغی و ازدحام تردد مسافران به مازندران، برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی و اسکان در یک هتل مجلل در شهری ساحلی آیا می‌تواند بر اساس نگرش درست به اقتصاد مقاومتی باشد؟فارس این خبر را منتشر کرده است.


بازگشت بیش از 17 میلیارد اراضی دولتی

علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب شیراز در گفت‌وگویی با بیان اینکه در سال 1394 نیز همانند سنوات گذشته با سیاستگذاری صحیح و تأکیدات رئیس کل دادگستری استان فارس در قالب جلسات شورای پیشگیری از تخریب و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان فارس با تشکیل 7 جلسه در مرکز استان با حضور مدیران ارشد عضو شورا و 79 نشست در حوزه های قضایی استان نظارت مناسبی بر حفاظت از اراضی صورت گرفته است گفت: با پیگیریهای بعمل آمده و اهتمام اعضاء شورا میزان 4757/ 1806 هکتار از اراضی ملی به ارزش تقریبی 290/ 814/ 522/ 17 ریال که مورد تصرف وساخت و ساز و تغییرکاربری غیرمجاز قرارگرفته بود، اعاده و از حقوق بیت المال صیانت گردید.میزان این گفت و گو را منتشر کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :