کد خبر: ۲۶۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶ 16 July 2016
به قرعه کشی اعتراض ندارم

رسول خطیبی؛ سرمربی موفق ماشین سازی در حاشیه اولین تمرین بعد از بازگشت از اردوی گرجستان در گفتگویی اختصاصی با سایت رسمی باشگاه فرهنگی - ورزشی ماشین سازی؛ با ذکر این موضوع که شاید در شش هفته اولیه شروع لیگ قرعه مناسبی نصیب ماشین سازی نشده است ؛ گفت: ولی در دور برگشت ماشین سازی شش هفته متوالی در خانه بازی کرده و این می تواند نکته قوتی برای کسب امتیازات حداکثری و صعود در جدول رده بنده و تثبیت جایگاه تیمی باشد.

سرمربی ماشین سازان با اشاره به انبوه هواداران حاضر در محل تمرین؛ هواداران را سرمایه اصلی فوتبال خوانده و افزود: تمامی تلاش من؛ کادر فنی و عوامل باشگاه بر این است که بتوانیم با کسب نتایج لازم دل هواداران را شاد و در کنار آن به رشد و توسعه فوتبال در شمالغرب کشور کمک و یاری کنیم و بی شک هواداران ماشین سازی از قدرشناس ترین هواداران در سطح کشور هستند و همیشه با حمایت از این تیم ؛ راه را برای پیشرفت قدیمی ترین تیم فوتبال استان هموار کرده اند.

سرمربی سبزجامگان تبریز با اشاره به این موضوع که سربلندی تمامی تیم های استان در لیگ برتر آرزوی فوتبال دوستان است؛ ادامه داد: بدون تردید شهراورد تبریز نیز یک بازی بسان بقیه مسابقات است و برخی از افراد که به جو این مسابقه آشنایی چندانی نداشته و از شرایط اجتمایی فوتبال تبریز اطلاع دقیقی ندارند؛ تلاش دارند با پرداخت بیش از حد به آن  موضوع را بیش از حد ممکن بزرگ جلوه دهند و این شاید به دلیل غیر بومی بودن این افراد و مقایسه اشتباه آن با شهراورد پایتخت است.

سرمربی سبزجامگان گفت: ما برای تمامی تیم ها احترام قائل بوده و با تفکری حرفه ای سعی براین داریم برای هر بازی طرح و برنامه لازم را در میدان به اجرا درآوردیم و ایجاد تنش و حاشیه را به نفع فوتبال استان و تبریز نمی دانیم و بر این باوریم که هواداران فهیم فوتبال و دوستداران تیم های ماشین سازی و تراکتورسازی اجازه نخواهند داد جو سالم ورزشگاه توسط برخی افراد ناآگاه که قصد شیطنت دارند آلوده گردد.

سرمربی ماشین سازان در انتهای صحبت های خود با اظهار رضایت از اردوی گرجستان و تقدیر از تمامی عوامل مدیریتی و اجرایی باشگاه؛ گفت: تمرینات تیمی طبق برنامه زمان بندی شده  انجام می شود و ماشین سازی خود را برای اولین بازی در شهر اهواز آماده می سازد.



 امروز در حالی سازمان لیگ دیدار روز یکشنبه چهارم مردادماه پیکان برابر گسترش فولاد تبریز را یک روز عقب انداخت که این باشگاه (پیکان) به چنین تصمیمی معترض است.

شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان نامه اعتراض این باشگاه را آماده کرده و قرار است امروز به سازمان لیگ ارسال شود.


 تراکتور-استقلال خوزستان، افتتاحیه لیگ برتر


 تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال خوزستان درتاریخ چهارم مردادماه برگزار کننده دیدار افتتاحیه شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان هستند.

این دیدار در حالی قرار است در تبریز برگزار شود هنوز ورزشگاه محل برگزاری مسابقه مشخص نشده است. ولی به احتمال فراوان استادیوم تختی تبریز میزبان دیدار تراکتور و استقلال خوزستان خواهد بود.


 اعزام نماینده سازمان لیگ به تبریز

سازمان لیگ فوتبال ایراناعلام کرد، کمیته مسابقات سازمان لیگ امروز نماینده ای را برای دومین مرتبه به تبریز اعزام می کند تا با مسئولان هیات فوتبال استان، باشگاه تراکتورسازی و سایر مسئولان ذیربط برای بررسی وضعیت ورزشگاه خانگی تراکتورسازی جلسه برگزار کند.

در حال حاضر هنوز باشگاه تراکتورسازی ورزشگاه خانگی خود را برای لیگ برتر شانزدهم تعیین نکرده است. ورزشگاه یادگار امام تبریز هنوز برای فصل آینده آماده نشده است.

 سهرابی: پول زیادی نمی توانیم به نونیز بدهیم


مدیرعامل باشگاه ماشین سازی اعلام کرد توانایی پرداخت پول زیاد برای جذب دروازه بان را ندارند.


میرمعصوم سهرابی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره روند مذاکرات باشگاه ماشین سازی با مانوئل فرناندس نونیز، دروازه بان فصل گذشته تیم لاکرونیای اسپانیا اظهار داشت: مذاکرات ما با این دروازه بان ادامه دارد اما هنوز نتیجه ای در بر نداشته است. ما پیشنهاد مالی خودمان را اعلام کردیم اما نظر این گلر را نگرفتیم. قرار است او به ما خبر دهد. ما توانایی پرداخت مبلغ زیادی به دروازه بان لاکرونیا را نداریم. باید همه جوانب را بررسی کنیم.


وی افزود: نگران موضوع دروازه بان نیستیم. انشاءالله با فرناندس نونیز به توافق می رسیم و او به ایران می آید اما اگر توافق نشود نیز مشکلی نیست. ما دروازه بان های جوان خوبی داریم که می توانند کمک کنند.


سهرابی در پایان گفت: به غیر از این دروازه بان هیچ گزینه دیگری برای پست دروازه نداریم. باید چند روز صبر کنیم تا ببینیم چه پیش می آید.

برنامه هفته اول لیگ برتر اعلام شد

دوشنبه4 مرداد 95
تراکتورسازی تبریز – استقلال خوزستان – ورزشگاه متعاقبأ اعلام خواهد شد
سیاه‌جامگان مشهد – ذوب آهن اصفهان – ورزشگاه ثامن مشهد
صبای قم – صنعت نفت آبادان – ورزشگاه یادگار امام قم
استقلال تهران – نفت تهران – ورزشگاه آزادی تهران

سه شنبه5 مرداد95
سایپاتهران – پرسپولیس تهران – ورزشگاه تختی تهران
گسترش فولاد تبریز – پیکان تهران – ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
فولاد خوزستان – ماشین‌سازی تبریز – ورزشگاه غدیر اهواز
فولاد مبارکه سپاهان – پدیده خراسان – ورزشگاه فولاد شهر اصفهان


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :