یادداشت:
توهین یک نشریه (طرح نو ) در تبریز به تورک ها با قدرت و شدت از سوی رسانه ها و مردم و مسئولین مورد محکومیت قرار گرفت ؛ این نشریه که بیشتر از مطلب به چاپ آگهی مشغول بود و غیبت آن از دکه های روزنامه فروشی را هیچ کس متوجه نخواهد شد ، با بهانه داستان برای کودکان و با تحریف شاهنامه به توهین های زشت به ترک ها دست زد.
کد خبر: ۲۶۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 25 July 2016
توهین یک نشریه (طرح نو ) در تبریز به ترک ها با قدرت و شدت از سوی رسانه ها و مردم و مسئولین  مورد محکومیت قرار گرفت ؛ این نشریه که بیشتر از مطلب به چاپ آگهی مشغول بود و غیبت آن از دکه های روزنامه فروشی  را هیچ کس متوجه  نخواهد شد ، با بهانه داستان برای کودکان و با تحریف شاهنامه به توهین های زشت به ترک ها دست زد.
نفاق افکنی در جامعه وسیع اقوام ایرانی یکی از  مهم ترین ابزارهای دشمن درحال حاضر به شمار می رود که از سوی انواع رسانه ها و بنیادهای به ظاهر موقوفه مانند افشار و بنیاد های تفرقه افکن ترویج  و پاسداشت" این زبان وآن زیان"  چندین بار  با عناوین کنگره های علمی زیان و پاداش و چایزه از سوی سازمان موقوفه و  طنز و پرسشنامه و در متن فیلم ها به محک حساسیت سنجی جامعه گذارده شده اند که همواره با ایجاد درد در جامعه و سوال و اعتراض همراه بوده است.
طوری که سال گذشته انجمن ترویج زبان و ادب فارسی در اردبیل برگزار شد و استاندار اردبیل توسعه زیان فارسی  توسط شاه اسماعیل صغوی را به منظور مقابله با امپراطوری عثمانی دانست که محور تمدن را زبان ترکی قرار داده بودند!
بازتاب خبر "طرح نو" به رسانه های بیگانه وسایت های فرصت طلب  نیز کشیده شده است ؛ این درحالی  است که مدیرمسئول نشریه قبل از محاکمه تعطیلی آن را اعلام داشت.

لازم به ذکر است که نشریه نامبرده در شماره اخیر خود با درج داستانی به قوم آذری توهین کرده است.



برچسب ها: قوم ترک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۲
تورک اوغلو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
درسته ما صاحب تمدن 7هزار ساله هستیم ولی نباید به هیچ احدی اجازه دهیم به ملت بزگ تورک توهین کنن و اهداف شوونیستی خود را به شکلهای مختلف به اجرا در بیارن .انهم در این وضعیت منطقه هر لحظه آبستنه یک حادثه است
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
من تازه فهمیدم که اصالتا تورک هستم عاشق,این قومم لعنت به هرکی که بخواد به ما توهین کنه زنده باد ایران زنده باد قوم بزرگ تورک
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :